וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ במו"מ בין בית"ר למור דהאן

דור בלך

11.8.2010 / 19:26

הבלם הופתע לגלות שהסכומים עליהם סיכם לטענתו שונו. בית"ר: "הוא לא ישחק בקבוצה". סטיבן כהן הושעה משני משחקים

עסקת החתמתו של הבלם מור דהאן לבית"ר ירושלים התפוצצה. זאת, למרות סיכום לשלוש שנים בין הצדדים, לאחר שאתמול (שלישי) נפגש היו"ר איציק קורנפיין עם סוכנו של הבלם דודו דהאן. הבלם, שהשיג בעצמו שחרור ללא תמורה ממכבי חיפה וקיבל את כרטיס השחקן שלו, הגיע אחר הצהרים לחתום בקבוצה, אך גילה להפתעתו כי קיימים פערים משמעותיים בין הסכומים שהובטחו לו לטענתו לסכומים שמופיעים בחוזה עליו היה צריך לחתום. בבית"ר הסבירו לו כי התכוונו לסכומים בברוטו, בעוד שדהאן וסוכנו טענו במשא ומתן כי הסכומים המדוברים הם נטו.

על אף הפיצוץ במשא ומתן, התאמן הבלם עם הקבוצה הערב והיה בין המצטיינים, אך מחר אין בכוונתו להגיע לאימון. מבית"ר נמסר: "השחקן חזר מהסיכומים שהושגו עם סוכנו ולכן לא ישחק בעונה הקרובה בקבוצה". בדהאן מעוניינות שתי קבוצות בליגת העל, שהציעו לו סכומים גבוהים יותר. אורי מלמילאן יצטרך כנראה לחפש בלם חדש בשבוע וחצי שנותרו עד תחילת הליגה.

בתוך כך, קרוב כהן לפשרה עם הפועל רעננה לפיה הוא יפצה אותה על שחרורו ב-20 אלף יורו. כהן פנה לבית"ר ירושלים וזו הסבירה לו שלא תוכל לעמוד בסכום הפיצוי אלא אם יקצץ אותו משכרו. בסופו של דבר הוחלט כי הקשר הצרפתי יממן 80% אחוזים מעלות השחרור ובית"ר את השאר, כלומר השחקן ישלם לרעננה 16,000 אלף יורו ובית"ר תשלים את ארבעת אלפים היורו הנותרים. בבית"ר מאמינים כי העניין יסגר כבר מחר או לכל היותר ביום שישי וכהן יחתום בקבוצה באופן רשמי בתחילת השבוע הבא.

כהן, שמתאמן בבית"ר ירושלים ואמור לחתום בה, הושעה היום משני משחקים בפועל וארבעה משחקים על תנאי, לאחר שנמצא אשם בחתימה על חוזה כפול בהפועל רעננה. כבר בחודש אפריל נחקרו אשר אלון, הבעלים של רעננה, והשחקן עצמו, ששיחק בשנה שעברה בקבוצה, והיום פסק בית הדין את עונשם. כהן הודה באשמה ולכן קיבל עונש קל יחסית. הדיון בעניינם של שאר הנאשמים, הפועל רעננה והסוכן דדה חדד, נדחה לשבוע הבא.

הגשת כתב האישום הגיעה בעקבות חקירה של חברת "מוקד חקירות" לבקשת בקרת התקציבים של ההתאחדות לכדורגל. החשד הוא שמתוך חוזה העתק של סטיבן כהן על סך של כחצי מיליון יורו לשלוש שנים, נעלמו דמי התיווך לסוכנו על סך של כמה אלפי דולרים בלבד. ברעננה האשימו בזמנו עובד לשעבר שפוטר על כך שהדליף על המקרה אך הבהירו כי הם דיווחו על הכל ואם סכומים נעלמו בדרך, זה היה באשמת כהן ונציגיו, וגם כעת משוכנעים כי בהליך המשפטי הם ייצאו נקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully