וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שטרית: "המטרה: מקומות 1-7"

הדס גרינברג

11.8.2010 / 14:40

המגן השמאלי נהנה מהשקט של קרית שמונה ("לא מתבאס שעזבתי את מכבי"), רעב לשחק ומאמין בקבוצתו החדשה. ראיון

אורי שטרית סומן בעבר כאחת ההבטחות הגדולות של מכבי תל אביב והכדורגל הישראלי עוד בימים בהם שיחק בנוער. הוא עלה לבוגרים של הקבוצה הצהובה וקיבל את ההזדמנות כמגן שמאלי בעידן אלי כהן ועבר בין היתר גם תחת רן בן שמעון ואבי נמני עד לפני כשנה, אלא שפציעות ושני ניתוחים שעבר השביתו אותו לתקופה ארוכה, מה שהצריך את נמני להביא לו תחליף בדמותו של רוני גפני.

הקיץ, בגיל 24, הוא ידע שהוא חייב לעשות שינוי, ושבשביל לשחק הוא צריך לעזוב את החממה בה גדל. שטרית בחר לעבור לקבוצה הצפונית ביותר בליגה, עירוני קרית שמונה, ולחזור לשחק תחת בן שמעון. "זו הרגשה מצוינת. יש כאן אחלה חבר'ה, אווירה חמה ומאמן", מספר שטרית. "אני אישית מרגיש שההתאקלמות שלי מצוינת, הכרתי גם כמה חבר'ה מקודם כמו גיא חיימוב שהיה איתי במכבי ואלעד גבאי".

מגן מכבי תל אביב, אורי שטרית. ברני ארדוב
שינוי קיצוני. לא מצטער שעזב את מכבי תל אביב. אורי שטרית עדיין במדים הקודמים/ברני ארדוב

"העונה שעברה הייתה קשה מבחינה מנטאלית"

- איך ההתמודדות עם הניתוק מהמרכז?

"אני אישית אוהב את השקט של קרית שמונה. אין בילויים, יש לי זמן יותר לבלות עם האישה והכל סובב סביב הכדורגל. אם אין אימון הולכים למרכז קנדה ונהנים מהמתקנים שם".

- עונה לא קלה עברה עליך שנה שעברה?

"עונה ממש לא קלה. הייתי פצוע עד חודש ינואר, עברתי שני ניתוחים, סבלתי מדלקות, וכל זה גרם לי להידחק הצידה לתקופה ארוכה. הייתי מסתכל על החברים מהצד מתאמנים, צוחקים, זה היה פשוט קשה מנטאלית. לקראת סוף העונה שיחקתי קצת וגם הבקעתי שער. אבל היום אני מאוד-מאוד רעב לחזור כבר לשחק".

- מאוכזב שעזבת את מכבי תל אביב?

"אני לרגע לא מתבאס שעזבתי את מכבי, זה קרה לטובה. הגעתי למקום חם ולמאמן שמכיר אותי עוד מהנוער של מכבי תל אביב. אני באמת מרגיש שהגעתי למשפחה טובה, וחוץ מזה יש לי גם משפחה בקרית שמונה, אז זה עזר לי".

"לא באתי לקרית שמונה להיות עוד שחקן"

- איך אתה מרגיש עם ההכנה שלכם עד כה?

"היה לנו מחנה אימון מצוין. אין מה להסביר את התיקו עם הפועל חיפה בגביע הטוטו כי היה חם וקשה לשחק. נגד מכבי חיפה לדעתי, נראינו טוב ויכולנו לנצח. עשינו הכנה טובה עד כה, יש לנו בשבת משחק הכנה אחרון, ואז יתחיל הדבר האמיתי".

- לאן הסגל של קרית שמונה יכול להגיע העונה?

"אני מאמין שנוכל לסיים במקומות 1-7. יש כאן הרבה צעירים מוכשרים לצד זרים טובים ושחקנים שהגיעו כמו ברק בדש וגיא חיימוב, וכל זאת יחד עם הוותיקים של הקבוצה כמו יניב לביא, ברק בכר וסאלח חסארמה. אפשר לומר שיש שילוב טוב בין צעירים לוותיקים".

- בטח יש לך רצון גדול העונה להוכיח שאתה עדיין כאן

"העונה חשוב לי להוכיח את עצמי, לא באתי לקרית שמונה כדי להיות עוד שחקן. יש התרגשות לפני תחילת העונה ואני מאמין שנוכל לסיים במרכז הטבלה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully