וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אג'ידה יילך לניתוח ולא יכול לפתוח את העונה

11.8.2010 / 14:12

שוער הפועל פ"ת הודיע כי אין מנוס מניתוח, מחפוד שוקל להחזיר את אמאמו, שכבר שוחרר, כשוער ראשון. רעננה פנתה לבריק

שריקת הפתיחה של ליגת העל בישראל עדיין לא נשמעה, והפועל פתח תקוה כבר פתחה אותה ברגל שמאל, כאשר שוער נבחרת ניגריה והקבוצה, אוסטין אג'ידה, הודיע היום (רביעי) לראשי הקבוצה כי הוא החליט לעבור ניתוח בכתף ולכן לא יוכל לפתוח את העונה. הדבר הובא לידיעתו של המאמן אלי מחפוד, שכרגע שוקל להחזיר את וויליאם אמאמו לתפקיד השוער הראשון עד שאג'ידה ייפצע. כזכור, אג'ידה הודיע לראשי הקבוצה לאחר המונדיאל כי הוא כשיר לגמרי, מה שגרם לקבוצה לשחרר את השוער השני, אמאמו. גורם בקבוצה אישר: "אג'ידה לא יוכל לפתוח את העונה ולא ברור כמה זמן ייעדר, זאת מכה רצינית לקבוצה".

כזכור, רק בשבוע שעבר החליטה פתח תקוה לשחרר את אמאמו, שהודיע כי הוא מחזיק בהצעה משבדיה, שלא הגיעה בסופו של דבר לכדי חתימה. אמאמו, שנשאר בארץ, כבר הודיע לראשי המועדון: "כל עוד אשאר בקבוצה, תצטרכו לשלם לי את החוזה שלי". בהנהלה החליטו להגיע איתו להסכם על שחרורו ושוחחו עם נציגיו, אך כעת, לאחר הבשורה שהתקבלה הבוקר, במועדון מדווחים על שינוי בתכניות. כך או כך, השוער שניר דורי מתכוון להיאבק על מקומו בהרכב.

בנושא אחר: הבלם גל כהן חזר הבוקר מחופשה פרטית שנקבעה מראש ויצטרף לאימוני הקבוצה, שמקיימת היום שני אימונים לאחר חופשה שקיבלו השחקנים אתמול. הקשר ישראל זגורי מחכה לשחרורו הרשמי ממכבי חיפה, עימה עדיין לא הגיע להסכמות. ההערכה היא שזגורי יחתום בשבוע הבא בחיפה ויעבור בבקרת התקציבים. בינתיים, הוא לא יכול ליטול חלק במשחק בשבת, מול הפועל רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully