וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שווה איתי שכטר?

יצחק סולומון

11.8.2010 / 14:11

הפועל נצרת עילית תבקש מפיפ"א לחקור את מכירת איתי שכטר למכבי נתניה לפני ארבע שנים. הטענה: ההסכם מוזר ולא מובן

הנהלת הפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית מתכוונת לפנות לפיפ"א, בבקשה לחקור את מכירת שחקן הקבוצה לשעבר, איתי שכטר למכבי נתניה לפני ארבע שנים. לטענת נצרת עילית, רק לאחרונה גילתה את הסכם המכירה, שבוצע על ידי ההנהלה הקודמת, ונדהמה לגלות בו פרטים לא מובנים. במקביל, מינתה עיריית נצרת עילית משרד חקירות פרטי לבדיקת התנהלות הקבוצה בשבע השנים האחרונות.

מפרטי הסכם המכירה עולה כי ביוני 2006 הושאל איתי שכטר לשלוש שנים למכבי נתניה. כעבור שנה בדיוק, ועוד בטרם הסתיימו שלושת העונות בהן שכטר היה מושאל לנתניה, מיהרה נצרת עילית בראשות אבשלום נוריאל למכור את שכטר. בהנהלה של היו"ר הנוכחי, רוני ליקוורניק, טוענים כי הדבר נעשה שלושה שבועות לפני כניסתם לתפקיד, כך שבכל מקרה לא יכלו למנוע את המהלך.

שני סעיפים מעלים תהיות בהסכם המכירה למכבי נתניה. סעיף 1.1 אומר ש"השחקן יעזוב מנצרת עילית למכבי נתניה באמצעות טופס העברה חתום בתמורה לסך של 100 אלף דולר ארצות הברית, אשר ישולמו לנצרת עילית עד ליום 16.7.2007".

בנצרת עילית תוהים מדוע נמכר שחקן שסומן כדבר הבא בכדורגל הישראלי, צעיר שעוד לא מלאו לו 20 שנים ועתידו עוד לפניו, בסכום מצחיק של 100 אלף דולר. לדעת גורמים בהנהלה הנוכחית, אפשר וצריך היה להשיג עוד הרבה תמורת איתי שכטר, שנחשב ליהלום לא מלוטש שעוד יגיע רחוק.

סעיף נוסף הוא סעיף 1.3, שאומר: "נצרת עילית לא תהא זכאית לקבל תמורה נוספת בגין השחקן לרבות דמי השבחה ואו דמי סולידריות ואו דמי העברה מכל סוג שהוא וכל הזכויות או התשלומים אשר יתקבלו, במידה ויתקבלו, יהיו שייכים למכבי נתניה בלבד".

בנצרת עילית אמרו כי יבדקו בפיפ"א, אם סעיף זה בכלל חוקי. דובר הקבוצה, עו"ד משה גרמה אמר בתגובה: "אני לא מתייחס לפרשנויות אלא לעובדות בלבד. איתי שכטר הוא הכדורגלן הטוב ביותר בישראל, בעת המכירה הוא היה שחקן הנבחרת הצעירה ואחת ההבטחות הגדולות של הכדורגל הישראלי, שאכן התממשה, והציבור מוזמן להחליט האם 100 אלף דולר עבורו הוא סכום ריאלי".

רחלי גולדבלט, הדוברת של אבשלום נוריאל, מסרה בתגובה :"בחלוף חמש שנים מאז עזיבתו של אבשלום נוריאל את ניהול קבוצת נצרת עילית, אין בכוונתו להתייחס לסוגיות הקשורות בקבוצה, מעבר לכך שתקופתו של אבשלום נוריאל הקבוצה הייתה בשיא פריחתה, עלתה ושיחקה בליגת העל, ומאז עזיבתו כל מחליפיו לא הצליחו לחזור על ההישגים המרשימים של התקופה, ובכלל זאת התרומה הרבה למפעלי הנוער השונים".

יו"ר נצרת עילית, רוני ליקוורניק, סירב להגיב.

  • עוד באותו נושא:
  • איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully