וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריף החדש בעיירה

יובל קליין

11.8.2010 / 10:47

יובל קליין חובט לסייקל עם מייקל קדאייר שמפציץ במינסוטה, ראסמוס שמנצח לקרדינלס ושוואלטר שעושה סדר בבולטימור

סינגל: מייקל קדאייר

ג'סטין מורנו, האולסטאר של הטווינס, עדיין לא חזר מאז הזעזוע מוח שעבר, ואת מקומו ממלא מייקל קדאייר די בהצלחה. הלילה, כמו כל הטווינס, קדאייר היה נהדר בניצחון בסדרה המרתקת בין מינסוטה לווייט-סוקס. הסדרה בשיקגו מפגישה את שני המקומות הראשונים של האמריקן ליג מרכז, שם הקבוצות היו שוות לפני המשחק אתמול.

הטווינס פגשו את פרדי גרסיה ופשוט גרמו לו לשנוא את הרגע בו עלה לגומה. אחרי שש ריצות ב-2.1 אינינגים הוחלף גרסיה, אבל קדאייר לא נרגע והיה אחראי לארבע הכנסות רצים (54 ריביז העונה) במשחק, כולל הומראן בשישי. בסך הכל, לטווינס היו חמישה שחקנים ששלחו את הכדור ליציע בניצחון 6:12. לווייט-סוקס יש עוד שני ערבים כדי לתקן את ההפסד ולחזור להוביל את הבית.

דאבל: קולבי ראסמוס

עוד סדרה סופר חשובה משוחקת בימים אלו בסינסינטי, שם הקבוצה המקומית משחקת מול הקרדינלס. כדי להמחיש את חשיבות הסדרה, כבר באינינג הראשון במשחק השני התרוקנו ספסלי שתי הקבוצות עם שלל ברכות עסיסיות וכמה החלפות מהלומות מצד שני הצדדים. בסוף התגרה שני המאמנים הורחקו (מספר שחקנים נוספים עלולים למצוא את עצמם מורחקים אחרי שהליגה תחקור את המקרה). הרדס הובילו בשני משחקים לפני פתיחת הסדרה, אבל סט. לואיס לקחה את ההובלה עם שני ניצחונות חוץ חשובים.

שלשום זה היה גראנד סלאם של סקיפ שומאכר והלילה זה היה קולבי ראסמוס. שחקן האאוטפילד המרכזי לא ניקה את הבסיסים, אבל ביצע שתי פעולות הגנתיות מבריקות שהשאירו את הרדס מאחור. ראסמוס הצעיר מתח את איבריו פעמיים כדי להציל הומראנים בטוחים של הרדס, ובנוסף הצליח לחבוט לדאבל בשישי שנתן את היתרון לקרדינלס.

שחקניו של טוני לה-רוסה ינסו לרשום ניצחון שלישי רצוף על היריבה הגדולה שלהם ב-NL המרכזי, כשאדם ויינרייט וברונסון ארויו ייפגשו לדו קרב בצהרי היום.

טריפל: דייויד מרפי

במשחק שהלך לאקסטרה אינינגים בארלינגטון, נפגשו שתי מובילות הבתים של האמריקן ליג, היאנקיז מהמזרח והריינג'רס מהמערב. ג'ו ג'ירארדי ראה איך נפתלי פליז הנפלא לא הרשה אף ריצה ושלח את הקלוזר שלו מריאנו ריברה לעשות אותו דבר.

סינגלים של יאנג והמילטון הכניסו את מו לבור בעשירי. גררו שלח כדור שטוח לא-רוד, שנתן ליאנג הזדמנות לעבור לבסיס השלישי. ג'ירארדי העדיף להוליך את קרוז ולפגוש את דייויד מרפי.

מרפי, תוצר הפארם של בוסטון, כבר רשם הומר בן שתי ריצות במשחק, ושלח את הכדור לחור בין ניק סווישר לקרטיס גרנדסון. הכדור שלו הכניס את יאנג הביתה והעניק ניצחון על הפסים. זו הייתה רק הקדמה למפגש הלילה שתמיד מעניין, בין קליף לי ליאנקיז עם חאווייר ואסקז. מישהו מוכן ללכת נגד לי?

הומראן: באק שוואלטר

הטריק של פיטור מאמן ולהביא אחד חדש כדי לעורר את הקבוצה עובד לא רק בארצנו הקטנטונת, אלא גם בבייסבול אצל הדוד סם. המאמן החדש של האוריולס באק שוואלטר עושה "שייע פייגנבוים" ומוציא פלאים מהקבוצה החלשה הזאת. הוא רשם הלילה ניצחון שביעי מתוך שמונה משחקים, והקבוצה סגרה סוויפ על האנג'לס, ניצחה סדרה מול קבוצת פלייאוף כמו הווייט-סוקס והלילה קצרה ניצחון מול השבט מקליבלנד.

מי שמאוד נהנה מהבאתו של שוואלטר הוא אדם ג'ונס, שחובט ב-40.7 אחוזים בשבוע האחרון. ג'ונס הסביר את השינוי בכך שהשחקנים פשוט מפחדים פחד מוות משוואלטר. המאמן, שידוע בדייקנות ובפרפקציוניזם, יודע לתת בראש לשחקן כשצריך, וכרגע שיטת האיומים עובדת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

השקית החומה: ג'וש בקט

עוד מוקדם להספיד את הרד סוקס. הם כרגע רחוקים חמישה משחקים מהיאנקיז ו-4.5 מהרייז, אבל יש עוד 48 משחקים בקופה. השבוע סיימה בוסטון בברונקס סדרה אותה הם חילקו לחצי. ביום ראשון היה זה תורו של בקט להגיש מול היאנקיז והוא המשיך את התקופה הרעה שלו מול הפסים.

בחמשת המשחקים האחרונים, האס של בוסטון הגיש מול ניו יורק. הוא רשם עשרה הומראנס, ERA של 10.54 ומאזן שלילי של 4:0. כשמסתכלים על לוח המשחקים של בוסטון, רואים בשבועיים האחרונים של העונה שישה משחקים מול היאנקיז, בהם בקט כנראה ישותף פעמיים. הרד סוקס חייבים לקבל את בקט המוכר כדי לשמור על סיכוי לוויילד קארד, במיוחד כשלרייז יש כרגע שני מגישים פותחים ברשימת הפצועים.

המספר הנוסף

בולטימור רשמה ביום שני ניצחון על הווייט סוקס בחבטת ניצחון באינינג העשירי. האוריולס מובילים את הליגה בווק אופס עם תשעה.

הג'ונאס בראדר אנדרה אית'ייר היה חם הלילה, כשעלה שש פעמים לבסיס מול הפיליז. הדודג'ר האחרון שעשה את זה במשחק של תשעה אינינגים היה שון גרין ב-2003.

סיאטל רשמה את הטריפל-פליי הראשון שלה מאז 1995 בניצחון 1:3 על אוקלנד בשני. זה קרה ממש עם ההודעה למאמן דון ווקמאטסו על סיום עבודתו.

ג'ייסון היווארד עושה אלכס רודריגז, פרנק רובינסון וטד ווילאמס, כשהוא חובט להומר ביום ההולדת ה-21 שלו. גם חוקי לשתות וגם מנקה בסיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully