וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי בספק למשחק מול רד בול זלצבורג

קשר הפועל תל אביב, שנפצע באימון הנבחרת, יחמיץ כנראה את הדרבי ועשוי להיעדר גם מול האוסטרים. רמי דואני הצטרף

בשורות רעות להפועל תל אביב: קשר הקבוצה, ערן זהבי, שהיה במחנה האימון של הנבחרת, אובחן כי הוא סובל מדלקת בגיד, וככל הנראה הוא יחמיץ את הדרבי נגד מכבי בשבת, כשקיים גם ספק לגבי שיתופו למשחק הראשון מול רד בול זלצבורג בשבוע הבא. בהפועל תל אביב הביעו דאגה רבה לשחקני הנבחרת בימים האחרונים, והיום קיבלו את הבשורה. הקשר יעבור בדיקה נוספת אצל רופא הקבוצה, ד"ר לוינקופף, שאמור להעריך מתי יוכל לחזור לפעילות מלאה. אם אכן זהבי לא יהיה כשיר למשחק מול האוסטרים, רומן רוקי יהיה זה שיחליפו.

האדומים שבו היום (שלישי) להתאמן לאחר יום מנוחה שניתן לשחקנים. הדאבליסטית עדיין לא יכולה להתחיל להתכונן לשני המשחקים הקרובים מול מכבי תל אביב בשבת ומול רד בול זלצבורג, מכיוון שתשעה משחקניה שייכים לנבחרות השונות ולכן רק ביום שישי תחל בהכנותיה למשחקים לאחר שכל סגל השחקנים ישוב. רק אז צפוי אלי גוטמן להחליט האם לעלות עם הרכבו החזק או לא בדרבי הראשון העונה. בהפועל גם מקווים כי כל השחקנים ישובו בריאים מהאימונים עם הנבחרות רגע לפני שתצא למשחק החשוב כל כך בזלצבורג.

בתוך כך, הבלם רמי דואני שהושאל באמצע העונה לנצרת עילית חזר היום רשמית לקבוצה וכבר הצטרף לחבריו באימונים. למרות זאת, דואני לא צפוי כמעט לקבל דקות, אלא לעבות את הסגל של האדומים.

הקבוצה היום הודיעה באופן רשמי כי תפנה לאופ"א בכוונה לשנות את החלטה לא לאפשר את האירוח של שלב הבתים בליגת האלופות בבלומפילד, אם אכן הפועל תעלה. במועדון מקווים כי קודם לכן הקבוצה תבטיח את מקומה בשלב הבתים ולאחר מכן מקווים גם שאופ"א תשנה את החלטה ולהפועל יהיה מספיק זמן לשפץ את בלומפילד ולהעמידו בתקנים שדורשת אופ"א לאירוח שלב הבתים של ליגת האלופות.

יחד עם זאת, הודיעה הפועל כי מכירת הכרטיסים למפגש הגומלין מול רד בול זלצבורג, שייערך ב-24 באוגוסט בשעה 21:45 בבלומפילד, תחל ביום חמישי הקרוב בשעה 09:00. עד יום שני תתקיים מכירה לבעלי מנויים בלבד, כשלמחרת תורחב המכירה לקהל הרחב. המחירים ינועו בין 88-110 שקלים. הנהלת הפועל תל אביב הוציאה דיל מיוחד לאוהדים לטובת המשחק באוסטריה, כשהמועדון יחכור מטוס למשחק, כשטיסה ישירה תעלה 550 דולר. הטיסה תצא ביום שני בבוקר ותשוב בחמישי בבוקר.

עדכון ראשון: 19:06
עדכון אחרון: 20:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully