וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן: "פרננדז מחובר יותר לשחקנים"

10.8.2010 / 18:39

קשר נבחרת ישראל התייחס לקשר עם המאמן הלאומי: "יש משהו חדש בנבחרת, טרי וצעיר". אלקיים: "זו הגשמת חלום של כל ילד"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל קיימה היום (שלישי) אימון נוסף כשהחלוץ אליניב ברדה ערך אימון מלא יחד עם חלק מחבריו, שערכו אתמול אימון חלקי. השניים היחידם ששוחררו מהמשחק המסכם שייערך מחר הם ערן זהבי ורוברטו קולאוטי, שערכו אימון ריצה קל. זהבי סובל ממתיחה במפשעה ולפני האימון שוחח עם פרננדז, שאמר לו: "אני לא רוצה לסכן אותך ורוצה שתחזור כשיר לקבוצה שלך. לא רוצה לקחת איתך סיכונים". יחד עם זאת, בנבחרת עוקבים אחר ההתפתחויות עם בירם כיאל, שאם יהיה בכושר משחק יוזמן לקראת צמד המשחקים מול מלטה וגיאורגיה בחודש הבא.

קשר הנבחרת תמיר כהן אמר לפני האימון: "הולך לנו מעולה עד עכשיו, האימונים בקצב מצוין. יש שחקנים חדשים שרוצים להוכיח מה שהם יודעים ובסך הכל המחנה הוא טוב. אני צריך להמשיך להתאמן ולעבוד קשה כדי להוכיח את עצמי מאימון לאימון גם פה וגם בבולטון. נקווה להוכיח שהחולצה להרכב מגיעה לי. על הנייר הכל יפה, ואנחנו נקווה לעשות את המירב משני המשחקים הראשונים שלנו. מאוד מקווים לעשות את זה בצורה משכנעת. פרננדז מחובר הרבה יותר לשחקנים, האווירה מצוינת, אבל נראה שיש משהו חדש בנבחרת, משהו טרי וצעיר. נקווה שזה ימשיך בצורה הזו. האוהדים צריכים להבין שאנחנו נעשה הכל כדי להצליח".

עודד אלקיים, שעורך את אימוני הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת, אמר: "זו הגשמת חלום של כל ילד, שרוצה להגיע לנבחרת הבוגרת. זו הייתה בשורה מאוד מרגשת. המאמן אמר שיש הזדמנות לכל שחקן, וזה לא משנה איפה הוא משחק. מי שיוכיח את עצמו באימונים, ישתלב בהרכב".

מנהל הנבחרת ישראל שטוצ'ינסקי העניק גביע ליואב זיו בעקבות ההופעה ה-25 שלו וצלחת למאור מליקסון בשל ההופעה הראשונה שלו. בנוסף, ראשי ההתאחדות הודיעו כי יעניקו גביע מיוחד לדודו אוואט, שצפוי לערוך את ההופעה מספר 50 שלו בנבחרת מול גאורגיה בחודש הבא.

בתוך כך, מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז ביקש לשריין את הונגריה כיריבת אימון בחודש אוגוסט 2011, לקראת צמד המשחק מול יוןן בבית וקרואטיה בחוץ, שייערכו בחודש ספטמבר. המאמן הלאומי הסביר כי הוא רוצה לפגוש יריבת אימון חזקה לקראת צמד המשחקים הללו ובימים הקרובים תודיע ההתאחדות ההונגרית האם היא נענית להצעה. בלי קשר, ההתאחדות הסרבית נענתה להצעה להגיע לישראל בתחילת חודש פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully