וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בית"ר סיימה ב-3:3 עם כפר סבא

הירושלמים חזרו מפיגור של 3:1 ונהנו משערים של בן שושן, תמוז ואביתר ברוכיאן. מילקאדזה לא הרשים: "הוא לא ישדרג אותנו"

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנותיה לקראת פתיחת ליגת העל, בסוף השבוע הבא, כאשר הערב (שלישי) סיימה מחזיקת גביע הטוטו ב-3:3 עם הפועל כפר סבא, במסגרת משחק ידידות שנערך באצטדיון לויטה. מאמן הירושלמים, אורי מלמיליאן, העלה בחלק ההגנתי את מור דהאן, שחתם רק מספר שעות קודם לכן בקבוצה, בעוד כריסטיאן אלברז הפתיע כשפתח דווקא בקישור.

ליאור לוי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-25, בעוד שלומי אזולאי הכפיל ל-0:2 מהנקודה הלבנה, בדקה ה-37. לבאן מילקאדזה הנבחן גרם לפנדל בדקה ה-47, אותו ניצל עמית בן שושן כדי לצמק ל-2:1. כפר סבא הגיבה מהר ועלתה ל-1:3 בדקה -66, אלא שברגע הזה השתלטו המחליפים של בית"ר על המשחק. זה התחיל עם שער מצוין של טוטו תמוז (77) ששיחק לראשונה העונה כשעלה כמחליף, ונמשך בשער יפה של אביתר ברוכיאן, שנכנס בדקה ה-64 וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-81.

בקבוצה היו מאוכזבים ממילקאדזה הגיאורגי, ואמרו בתום המשחק: "הוא לא נראה אחד שישדרג אותנו, למרות שהוא לא בכושר ואי אפשר לדעת אצל שחקנים שצריכים זמן להתאקלם". דריו פרננדז, שפתח הערב בהרכב, ממשיך למשוך את הקבוצה ובבית"ר לא בטוחים לגמרי שהוא יישאר בשורותיה כפי שהיו בשבוע שעבר. הקשר אמר לחבריו בבית"ר: "אני לא יודע מה יהיה, אני אוהב את בית"ר אבל זה גם ביזנס וקריירה שיכולה להיגמר מחר". בכל מקרה, במידה ומילקדזה ישוחרר, בבית"ר מתכוונים להנחית מספר זרים פוטנציאלים, אם כי ברור שבמסגרת התקציב מדובר בסכום מאוד מוגבל שיוקצב לכך ממנו לא ניתן יהיה לחרוג.

עזריאל ודסה ממשיכים

חן עזריאל ואלי דסה חתמו היום (שלישי) אחר הצהריים על חוזים בבית"ר ירושלים בפגישה בין סוכנם דודו דהאן לבין יושב ראש בית"ר, איציק קורנפיין. עזריאל, שסיים את תקופתו כחייל, חתם על חוזה לשלוש שנים, בהן אמור לתפוס מקום של קבע בהרכב. עזריאל הוא אחד מהכישרונות הגדולים שצמחו בבירה ובבית"ר רואים בו בורג חשוב במערך ושחקן שימכר לאירופה עד סיום חוזהו.

"אני שמח מאוד להמשיך בבית"ר ירושלים, זה המועדון שבו גדלתי והיה חשוב לי להמשיך לשלוש עונות נוספות", סיפר החלוץ לאתר הרשמי של בית"ר לאחר החתימה. "העונה יש בקבוצה הרגשה טובה מאוד ואני מקווה שנצליח להצעיד את הקבוצה למקום טוב יותר מזה שסיימנו בעונה שעברה. בית"ר ירושלים זה בית לא רק לנו השחקנים, אלא גם לאוהדים וביחד איתם אני מאמין שנגיע להישגים יפים העונה".

המגן אלי דסה עלה השנה מהנוער, אך נחשב לפוטנציאל גדול מאוד ובבית"ר מעריכים כי על אף שהוא רק בן 18, לא רחוק היום בו ייצא לאירופה כמו מגנה הימני של הקבוצה אשתקד, איתן טיבי, שגם כן מיוצג על ידי דהאן. דסה נרכש ממכבי תל אביב לפני חמש שנים ובבית"ר מעריכים כי יקבלו דיווידנדים גדולים על ההשקעה. דסה חתם על חוזה לחמש שנים במועדון. "זהו אחד הרגעים המאושרים בחיים שלי", סיפר המגן השוהה כעת עם הנבחרת הצעירה, "בית"ר ירושלים זה הבית שלי ואני שמח שנתנו לי את ההזדמנות לשחק בקבוצה הבוגרת ולהיות חלק ממנה גם בעונות הבאות".

במהלך הפגישה גם שוחחו דהאן וקורנפיין על שחקן נוסף של הסוכן, הבלם מור דהאן, שחתם במועדון לפני כשבוע וחצי לשלוש שנים והגיע כרכש ממכבי חיפה. בבית"ר בונים רבות על הבלם, צופים כי יתפוס את מקומו בהרכב כבר העונה ויהפוך לאחד ממנהיגיה בשנים הבאות. הבלם הוחתם לאחר לחץ רב של אורי מלמיליאן שהתלהב מאוד מיכולותיו, על אף שלקבוצה שני בלמים בכירים בדמות שמעון גרשון ותומר בן יוסף. "אני שמח מאוד להיות בבית"ר ירושלים, זה אחד המועדונים הגדולים בארץ ואעשה כל שביכולתי כדי לתרום למועדון הזה", סיפר הבלם היום. בלי קשר,

עדכון ראשון: 17:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully