וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החליטה להשאיל את בלו

10.8.2010 / 14:10

ירו בלו ממריא לבדיקות רפואיות בואסלוי: "אחזור בעונה הבאה". ורד שוחרר מהאימון. אתר האוהדים הגיב בחריפות לדברי שחר

מכבי חיפה סיכמה הבוקר (שלישי) עם קבוצת ואסלוי הרומנית על מעברו של החלוץ ירו בלו. על פי הסיכום, השחקן לא יימכר אלא יושאל לעונה אחת עם אופציה למכירה בתום העונה, כשעל פי ההערכות מדובר על סכום של כ-600 אלף דולר.

בלו אמר הבוקר: "אני שמח ששתי הקבוצות הגיעו היום להסכמה, אחר הצהריים אמריא לבדיקות רפואיות. מאוד חשוב לי לחזור בעונה הבאה למכבי חיפה טוב יותר, אני מסתכל קדימה ושואף להתקדם. ואסלוי קבוצה גדולה, כך לפחות אמרו לי. אני עוד אחזור למכבי חיפה".

הקשר עידן ורד שוחרר היום מאימון הקבוצה לאחר שטען כי הוא לא חש בטוב. כפי שפורסם אתמול, הליך החלמתו קוצר והוא אמור לחזור בעוד שבועיים למגרשים. האימון היה קצר מהרגיל, כנראה על רקע הסגל המצומצם, ללא שחקני הנבחרות.

החלוץ שמעון אבוחצירה, ששמו נקשר עם מכבי חיפה רגע לאחר שעלו ידיעות לפיהן הוא עומד לעזוב את לאריסה, אמר הבוקר: "אני נמצא במחנה אימונים באיטליה עם הקבוצה שלי. נטלתי חלק ברוב המשחקים ואני חוזר לכושר. לא הוצעתי לקבוצה ובשלב הזה אין לי כוונה לעזוב את לאריסה, אלא אם כן יודיעו לי אחרת".

נציגיו של החלוץ טוטו תמוז, האחים קצב, טוענים כי החלוץ לא ישחק בעונה הקרובה במכבי חיפה. במועדון טוענים כי תמוז יוכל לשחק רק אם יפחית כמעט 30 אחוז מדרישותיו הכספיות. אלישע לוי מעדיף לבחון אופציה של חלוץ זר במקרה שפיטר מסיללה יעזוב.

לראשונה מאז הוקם, ארגון האוהדים של מכבי חיפה יוצא בפומבי נגד הנשיא יעקב שחר. במאמר שפורסם באתר האוהדים "מכבי חיפה און-ליין", ביקרו האוהדים את שחר על כך שלטענתם התייחס לאחריות על תוצאת התיקו מול בני יהודה במחזור האחרון של הליגה, כשאמר: "האוהדים לא באו לעודד, הם באו לחגוג, וזה השפיע על השחקנים". האוהדים כתבו: "האחריות על אובדן האליפות בעונה שעברה מתחלקת בין גורמים רבים, העובדה כי בחר שחר להציב דווקא את קהל האוהדים של מכבי חיפה בראש הרשימה צורמת. לא את הקהל שליווה ומלווה את הקבוצה במשך שנים, מי יותר ומי פחות, עליך להאשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully