וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחושה שלי היא שריוויס לא ישחק העונה"

10.8.2010 / 9:24

בעלי הג'טס וודי ג'ונסון פסימי לגבי חזרתו של מגן הפינה. ריאן: "אם הוא יחזור, מישהו בטח ינשק אותו על השפתיים"

סוכניו של דארל ריוויס, מגן הפינה השובת של ניו יורק ג'טס, הגישו ביום שישי הצעה לניו יורק ג'טס. ההצעה נדחתה, והבעלים וודי ג'ונסון סבור כעת כי ריוויס יישאר בחוץ. "התחושה שלי היא שהוא לא ישחק העונה", אמר ג'ונסון, "ההתרשמות שלי היא שאין שום התקדמות".

מצדו של ריוויס, מנסים הסוכנים ליישר את ההדורים. "הגשנו הצעה למר ג'ונסון", אמר אחד הסוכנים ניל שוורץ, "אנחנו עדיין מחכים לתגובה". המאמן רקס ריאן לא מתרגש ונשמע צבעוני כהרגלו: "נתכונן כאילו ריוויס לא יהיה חלק מהקבוצה העונה", אמר, "אם הוא יבוא, מישהו בטח ינשק אותו על השפתיים. זה לא משנה. הקבוצה מתכוננת עם מי שכן ישחק".

אלברט היינסוורת' מוושינגטון השלים אימון מלא ראשון בקבוצה לאחר פרשיית המבחנים. המאמן מייק שנהאן לא לוקח את השחקן כמובן מאליו: "אלברט הצטרף אלינו מאוחר, הוא יצטרך להילחם על המקום שלו", אמר.

שחקני האלופה ניו אורלינס סיינטס ביקרו בוושינגטון והתארחו אצל הנשיא ברק אובמה בבית הלבן. "הזכייה הזו הייתה חשובה לניו אורלינס ולכל המדינה", אמר אובמה, "לא אשקר, אני אוהד של הברס, אבל זה ניצחון של אומה שלמה, במיוחד אחרי כל מה שעברה העיר עם סופת קטרינה. אנשים אפילו לא ידעו אז אם אפשר יהיה לשקם את העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully