וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "רוצה לקדם שיתוף הפעולה עם המאמנים"

10.8.2010 / 16:48

מאמן הנבחרת הלאומית נפגש עם מאמני ליגת העל. אלישע לוי אמר: "לואיס רוצה להתערות בכדורגל ובמנטליות הישראלית"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ההתאחדות לכדורגל מקיימת היום (שלישי) מפגש בין מאמני קבוצות ליגת העל למאמן הנבחרת הלאומית לואיס פרננדז, כאשר לאחר מכן ייפגשו המאמנים והקפטנים של קבוצות הליגה הבכירה עם סגל השופטים לקראת פתיחת העונה.

פרננדז אמר למאמנים: "המטרה של המפגש היא לקדם את שיתוף הפעולה עם המאמנים. הייתי מאמן בפריס סן ז'רמן ואני מבין כמה השיתוף בין הקבוצות לנבחרת חשוב. אבוא לראות את כל הקבוצות ואני משוחח עם מרביתכם". בהמשך אמר המאמן: "בדרום אמריקה קיבלתי נבחרת בכושר מסוים, ולכן עשיתי בדיקות כי אני רוצה לראות את ההתקדמות של השחקנים". לגבי המחנה הוסיף: "אוואט לא שוחרר ממאיורקה ויוסי בניון פצוע ומתאמן חלקית, זו לפחות ההודעה שקיבלנו מצ'לסי. חוץ מזה כל השחקנים הגיעו למחנה".

מי שעוד הגיע לכנס הזה היה דרור קשטן ששוחח עם פרננדז ואף איחל לו בהצלחה בתפקידו. הצרפתי שאל את קשטן לגבי הזרים החדשים של בני יהודה ואמר: "חבל מאוד שהודחתם מאירופה", קשטן: "זה הכדורגל".

בהמשך שוחח פרננדז עם חיים יעקב ועם השופט אוראל גרינפלד, שיחד עם השופט רועי ריינשרייבר, עלה לליגת העל השנה. לגרינפלד אמר: "במשחק הראשון אתם תמיד מרוכזים, החכמה להיות מרוכזים גם אחר כך". מאוחר יותר יצא פרננדז מהמפגש ואמר: "חשוב שתהיה לנו ליגה חזקה, עם 16 קבוצות חזקות".

לאחר מכן הצטרפו הקפטנים של קבוצות הליגה למאמנים למפגש משותף עם סגל השופטים. לדברי ההתאחדות, "מטרת המפגש היא ליצור אווירה נעימה יותר על הדשא, וסביבת עבודה נוחה ופורה יותר לכל הצדדים במשחק".

"אני יכול רק לברך על המפגש הזה", אמר מאמן מכבי חיפה אלישע לוי, "אני חושב שלואיס התחיל בביקור בקבוצות, הוא התחיל בשיחות איתי, ואני יודע שכך גם עם מאמנים אחרים. הוא מתעניין בחומר השחקנים ובמנטליות שלנו, וככה הוא יותר מעורה. צריך לברך על כך שאפשר לעזור לכדורגל. מקווה שזה לא אירוע חד פעמי, מדי פעם אפשר לעשות מפגשים כאלה".

לגבי העובדה שמספר שחקנים לא הגיעו למחנה, אמר לוי: "תמיד יש ביקורת. העיתוי יכול היה להפריע, אבל בסך הכל כשיש משימה כולם צריכים להתייצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully