וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי לוי הגיש תביעה נגד שלומי עמר

דור בלך

9.8.2010 / 18:21

שוער הפועל ירושלים בעונה שעברה טוען כי המאמן הוציא את דיבתו ופגע ביכולתו למצוא קבוצה: "מקווה שהצדק ייצא לאור"

שוער הפועל ירושלים אשתקד, אושרי לוי, תובע את מאמן הקבוצה בעונה שעברה שלומי עמר בגין הוצאת דיבה ולשון הרע ופגיעה בכושר השתכרותו, לאחר שזה האשים אותו בחוסר ניקיון כפיים בגול שספג.

הכל החל בפברואר השנה אז הפסידה הקבוצה, שירדה בסיום העונה לליגה א', 2:0 ליריבתה לתחתית בני לוד, בה שיחק לוי שנתיים קודם לכן. בסיום המשחק האשים המאמן את השוער בהפסד וטען, על פי התביעה, בפני השחקנים כי לוי אשם בשער וכי יש לערב את המשטרה ולחקור האם לא מכר את המשחק.

למחרת עלה עמר לשידור ברדיו ירושלים החדש שם הטיח בשוער דברים קשים מעל גלי האתר. "זה גול שלא קשור לכדורגל, ואין לשוער כזה מקום במגרשי הכדורגל", טען המאמן ואף רמז כי ייתכן ואושרי לוי מכר את המשחק. "הייתי ממליץ לערב את המשטרה ולחקור האם הוא הגיע למשחק בידיים נקיות".

כעת תובע השוער 100 אלף שקלים מהמאמן בטענה שזה הוציא את דיבתו ופגע ביכולתו למצוא קבוצה השנה עקב ההאשמות. כזכור, לוי הואשם בעבר כי מכר משחקים בליגת העל במדי הפועל כפר סבא, אך זוכה ואף תבע את המועדון על סך 1.8 מיליון שקלים בגין השחרור וההודעה לתקשורת על כך ששוחרר עקב מעורבותו בהימורים בלתי חוקיים ומכירת משחקים.

"קיבלתי את התביעה רק היום, אוועץ בעורך דין ועד אז אני מעדיף שלא להגיב", סיפר הערב עמר, כשלוי הסביר כי "אני מקווה שהצדק ייצא לאור בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully