וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "יש שילוב טוב עם המאמן. חובת ההוכחה עליי"

9.8.2010 / 18:40

שחקנה של מכבי חיפה הצטרף לאימוני הנבחרת יחד עם אייל גולסה ושחקני מכבי ת"א. קולאוטי טופל על ידי רופא הנבחרת

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת ישראל ממשיכה במחנה האימונים שלה לקראת צמד המשחקים מול מלטה וגיאורגיה, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה שתיפתח בחודש הבא. הקשר ליאור רפאלוב, שלא התאמן בעקבות משחקה של מכבי חיפה אמש (ראשון), חזר לאימונים יחד עם אייל גולסה וארבעת שחקני מכבי תל אביב - רוברטו קולאוטי שסובל מפציעה ומטופל על ידי הצוות הרפואי, אבי סטרול, יואב זיו וברק יצחקי. בכך, השלימה הנבחרת את הסגל שלה כמעט באופן סופי. הבלם טל בן חיים נחת אתמול בישראל והצטרף גם הוא לאימון היום. אליניב ברדה נחת גם הוא בישראל ויצטרף לאימוני הנבחרת בהדרגה, לאחר שיתופו בתבוסה אמש על גנט של שלומי ארבייטמן, 4:0.

"המחנה הזה מאוד חשוב לקראת המשחקים הרשמיים. לי באופן אישי מאוד כיף לבוא לכאן, יש כאן שחקנים טובים ואנחנו צריכים להתכונן כמו שצריך. המחנה הזה חשוב לכולם", אמר רפאלוב לפני האימון. "הגיע מאמן חדש לנבחרת, אני מאוד שמח שהוא זימן אותי למשימה הראשונה בדרום אמריקה. אני מרגיש שהשילוב טוב בין השחקנים והצוות המקצועי. חוץ מתודה ללואיס וטל שזימנו אותי, חובת ההוכחה עליי. מקווה שנשחק כמו שצריך. כל שחקן שמגיע למעמד הזה צריך לתת את כל כולו. המאמן מנסה כמה שיותר שחקנים ומנסה לגבש את הסגל הכי טוב. המחנה היה אידיאלי אם כל שחקני הסגל היו מגיעים לפה", הוסיף הקשר.

שחקן הפועל תל אביב, דני בונדר, הוסיף: "אני מרגיש טוב, כמו כל שחקן שרוצה להגיע לנבחרת. לא שיחקתי במשחקים האחרונים אבל יש מאמן והוא מחליט. על הנייר אנחנו טובים ממלטה וגיאורגיה, אבל זה לא אומר כלום. ננסה להגיע כמה שיותר מוכנים כדי לעבור את המשוכה הזאת. כיף להיות פה והמאמן הוא חלק מאיתנו".

על העובדה שלא מעט שחקנים מסגל הפועל תל אביב זומנו לשורות הנבחרת אמר המגן: "הפועל תל אביב עשתה עונה טובה, כקבוצה וכיחידים, וכנראה שמקומנו כאן".

הבוקר נסעו השחקנים למכון וינגייט, שם קיימה הנבחרת אימון באולם. האימון התבסס על תנועה ללא כדור. חלק מהשחקנים לא הגיעו לאימון משום שהם עברו בדיקות רפואיות, כאשר מלבד קולאוטי הפצוע, גם ברדה, גולסה, זיו וערן זהבי ערכו אימון קל. זהבי סובל מרגישות באזור המפשעה ונבדק אתמול ואילו קולאוטי מחכה לתוצאות הבדיקה שעבר. ביום רביעי תקיים הנבחרת משחק אימון באצטדיון רמת גן. המשחק ייפתח בשעה 19:00 ויהיה פתוח לקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully