וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "עברתי בחיים דברים יותר קשים"

אחרי ה-1:1 עם מכבי ת"א, מאמן סכנין התייחס לחקירה ברשות המיסים: "שום דבר לא קשור אליי". מזרחי: "אנחנו לא מכונות"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: דורון שטיין

בני סכנין ומכבי תל אביב סיימו הערב (ראשון) ב-1:1 במשחק במסגרת המחזור השני של בית ב' בגביע הטוטו. ניבאלדו הברזילאי היה אחראי על שני השערים במשחק. תחילה כבש לשערו הוא (76), אך הצליח לאזן בנגיחה (83). אחרי ההצגה מול אולימפיאקוס, הצהובים של יוסי מזרחי נראו עייפים ולא מרוכזים. גם המארחת, עמוסת הבעיות הכלכליות, לא היטיבה לשחק, אבל יכולה להיות מרוצה מארבע נקודות מול שתי התל אביביות הגדולות.

מאמן מכבי תל אביב, יוסי מזרחי, הסביר בסיום המשחק את היכולת החלשה של שחקניו: "אנחנו לא מכונות, אנחנו בני אדם. הגענו עם סגל מצומצם ושלטנו במשחק. אסור היה לנו לספוג שער. אם לא היינו סופגים אותו, היינו מנצחים". מזרחי נשאל האם הוא יבנה מעכשיו על נגיחות מהסוג שהציג ניבאלדו, ואמר: "אנחנו בונים יותר שלא יעשו טעויות בהגנה. תפקידם של בלמים זה להגן, אבל אין מה לעשות, טעויות קורות בכדורגל, ואם היינו משחקים יותר חכם היינו מנצחים. חבל שלא ניצלנו את המצבים שלנו, אבל זה היה משחק אימון טוב בשבילנו. אנחנו יודעים בדיוק מה חסר ומה טוב אצלנו".

יואב זיו הוסיף: "נגד אולימפיאקוס ברור שהיה יותר קשה. כאן הרמה של המשחק היתה יותר נמוכה. חבל שלא ניצחנו, אבל זו הזדמנות טובה לתת דקות לשאר השחקנים בסגל. חבל שהצמד של ניבאלדו לא מהצד הנכון. התיאום שלנו יילך וישתפר ככל שנשחק יותר. נקווה שנמשיך לעשות את אותו דבר בהתקפה.

יובל אבידור: "הראש עדיין לא בפאריס סן ז'רמן. יש לנו דרבי בשבת וזה משחק הכנה טוב מאוד, אבל אנחנו לא רואים בו הצהרת כוונות מול הפועל תל אביב. זה משחק חשוב ונקווה לעשות בו את העבודה ולהתגבש לקראת המשחק באירופה. אנחנו לאט לאט מתחברים, יש שחקנים שצריכים לנוח וכאלה שצריכים את דקות המשחק".

קאסום: "התיקו לא משקף"

מאמן בני סכנין יובל נעים הגיע למשחק לאחר יום לא פשוט מבחינתו. המאמן נחקר ברשות המיסים בחשד שחתם על חוזה כפול בימיו כמאמן הפועל רמת גן ומאוחר יותר שוחרר בערבות על ידי בית המשפט.

"הרגשת פספוס. אם היו אומרים לי לפני המשחק שזו תהיה התוצאה הייתי מאוד מרוצה, אבל כשעלינו ל-0:1 רציתי שננצח", סיכם נעים את המשחק. "זה חלק מהמשחק, עמדנו בצורה מכובדת מול קבוצה חזקה". על היום הארוך שעבר עליו, אמר נעים: "כשמגיעים בחמש וחצי בבוקר ולוקחים אותך מהבית זה לא נעים, אבל אני בטוח שבסוף יתברר ששום דבר לא קשור אליי. צריך לתת להם לעשות את העבודה שלהם ואני אעשה את העבודה שלי. אני לא מתרגש, עברתי בחיים שלי דברים הרבה יותר קשים".

אחמד קאסום הוסיף: "התיקו לא שיקף, היינו צריכים לנצח. היינו יותר טובים גם במחצית הראשונה וגם בשנייה. אנחנו מתחברים לאט לאט. עד המשחק הראשון בליגה אני מאמין שניראה בסדר גמור".

במשחק נבחן הקשר הרומני יונוץ צ'ירצ'יו שבמועדון רואים בו כהשקעה לטווח ארוך ובכל מקרה, לא נתקבלה החלטה לגביו. החלוץ הקרואטי דריו זאהורה לא שותף בשל מחלה וגם בעניינו עדיין לא התקבלה החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully