וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההגנה נראית בפאניקה עם קאנוטו"

8.8.2010 / 20:58

שחקן במכבי חיפה הביע את תסכולו אחרי ה-1:1 בקרית שמונה: "התיקו הזה לא יוסיף לביטחון". הבלם קונדה הוצע ללוי

קובי אליהו

צילום וידאו: מוחמד שינאווי, עריכת וידאו: דורון שטיין

במכבי חיפה ספגו הערב (ראשון) שער מאוחר נוסף, וסיימו ב-1:1 מול עירוני קרית שמונה במחזור השני בגביע הטוטו. שלושה ימים אחרי ששער דרמטי שספגו מדינמו מינסק שגרם להדחתם המוקדמת מהליגה האירופית, לא הצליחו הירוקים להתאושש עם ניצחון על חשבון העולה החדשה, שלא נפלה מיריבתה ולא הייתה רחוקה מלנצח את המשחק.

אריק בנאדו, שנכנס בדקה ה-74, אמר לאחר המשחק: "אין ספק שזו תקופה פחות טובה, עפנו מאירופה ולא ציפינו שזה יקרה. אבל זה מועדון שיצא מתקופות יותר קשות ויקח עוד זמן עד שזה יקרה. הדרך עוד ארוכה והליגה עוד לא התחילה אז יש לנו זמן להתאושש. מכבי חיפה תהיה חזקה השנה".

שחקן נוסף בקבוצה אמר אחרי המשחק הערב: "חבל שלא ניצחנו. בטח שהתיקו הזה לא יוסיף לנו לביטחון. אנחנו לא בתקופה טובה וההגנה נראית בפאניקה עם קאנוטו".

בינתיים נערכים בחיפה לאפשרות שפיטר מסיללה יעזוב לפני סגירת חלון ההעברות, והחלו לבדוק מועמדים לתפוס את משבצת הזר החמישי. מספר זרים הוצעו לאלישע לוי, ביניהם הבלם הקולומביאני ווילמאן קונדה (28). הבלם משחק בשלוש השנים האחרונות בשיקגו פייר מה-MLS וב-2009 נכלל בנבחרת העונה של הליגה.

במקביל, במכבי חיפה ניהלו השבוע מגעים למציאת קבוצות לשחקנים השייכים למועדון. אייאקס קייפטאון הגישה הצעה רשמית עבור החלוץ הדרום אפריקאי ת'מבינקוסי פאנטני והירוקים שוקלים את הנושא. סוכנו של סאדאת בוקארי, דודו דהאן, ממשיך לנהל מגעים עם קבוצה בטוניסיה.

המאמן אלישע לוי מחפש גם שחקן התקפה, כאשר הנשיא יעקב שחר כבר הודיע שאין בכוונתו לחרוג ממסגרת התקציב. החלוץ הגנאי מהטמה אוטו (18) אישר שיגיע לישראל. השחקן יתאמן עם קבוצת הנוער ואם ירשים, יצטרף למועדון. בכל מקרה, אוטו לא אמור לשחק השנה בקבוצה הבוגרת.

מהעבר השני היה גם רן בן שמעון מאוכזב למדי: "דווקא בדקות הפחות טובות שלנו הבקענו שער, כך שזה היה משחק מוזר. צריך לשפר עוד הרבה דברים, אבל היה חשוב שנעשה תוצאה טובה. אני חושב שקבלת ההחלטות שלנו בחלק הקדמי לא טובה. בסך הכל אנחנו מתקדמים יפה, לי היה חשוב מאוד לראות קו התקדמות מהמשחק הקודם, אנחנו בכיוון נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully