וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן: "המטרה של המחנה היא להכיר אחד את השני"

8.8.2010 / 12:24

הבלם התייחס לסגל האלמוני של הנבחרת במחנה האימונים. טובול: "הזימון שלי לא קוריוז". כיאל יוזמן לפתיחת הקמפיין

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל התכנסה הערב (ראשון) במתקן האימונים ליד אצטדיון רמת גן לפתיחת מחנה האימונים קצר שלה. הסגל כולל בשלב זה 16 שחקנים. שחקני מכבי תל אביב ומכבי חיפה שישחקו הערב בגביע הטוטו בהם אבי סטרול, יואב זיו, רוברטו קולאוטי וברק יצחקי, וכן דודו אוואט ויוסי בניון שלא שוחררו מקבוצותיהם. אליניב ברדה יגיע מחר מבלגיה וצפוי לערוך אימון קל. חלק מהשחקנים ששיחקו אתמול בגביע הטוטו ערכו אימון קל בלבד.

"המטרה של המחנה היא להכיר אחד את השני", אמר דקל קינן בתחילת האימון. "ננסה להתגבש, להיות קבוצה יותר, וגם ליהנות, כיף פה. האימונים האלה הם במטרה להשתפר". אדיר טובול, אחד השמות האלמוניים בסגל, התייחס לאפשרות שיישאר בסגל למשחקים בספטמבר: "הזימון שלי לא קוריוז. אם אני אהיה מספיק טוב, אני אשחק, אם לא אז לא".

לאחר אימון הערב יצאה הקבוצה לארוחת ערב שנועדה לגבש את השחקנים. פרננדז הודיע לשחקנים שלא עברו בדיקות רפואיות להקדים לאימון הבוקר מחר בוינגייט על מנת לערוך בדיקות רפואיות. "זה חשוב כדי שנדע באיזה כושר אתם נמצאים", אמר פרננדז לשחקנים. עוד קודם לכן אמר המאמן: "אני דורש מכם ריכוז באימונים. חשוב שתהיו מרוכזים כדי שנוכל להפיק מהאימון את המקסימום". אגב, פרננדז ביקש לקבל את תוצאות הבדיקות לידיו כדי שיוכל לעקוב מקרוב אחר התוצאות.

פרננדז מתכוון לזמן את בירם כיאל לנבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים מול מלטה וגיאורגיה, כך לפחות הובהר לאחרונה לשחקן, שעבר היום בדיקות רפואיות בהתאחדות לכדורגל. מתברר כי אחת הסיבות לאי זימונו היא החוזה בסלטיק, שעשוי היה להתבטל אם היה נפצע במחנה הנבחרת. כיאל אמור לקבל מחר ויזה ולהצטרף לסלטיק באופן רשמי.

אמייה טגה, דני בונדר וערן זהבי הגיעו גם הם היום להתאחדות על מנת לעבור בדיקות, בגלל פציעות שעברו. לגבי טגה, בהתאחדות היו מרוצים מאוד מתוצאות הבדיקות. פרננדז מנהל מעקב גם אחר ניר ביטון ואושרי רואש, שלא זומנו לנבחרת.

צוות צילום של הטלוויזיה הצרפתית נכח באימון צורך הכנת כתבה על המאמן פרנדדז. אגב, המאמן ועוזרו נכחו בבוקר באימון הנבחרת הצעירה.

עדכון ראשון: 12:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully