וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולטימטום לעראבה: גייסו כסף תוך שבוע או שתרדו ליגה

8.8.2010 / 9:43

יו"ר הבקרה שלח מכתב להנהלת עראבה, שלא מצליחה לגייס ערבויות. מכתבי אזהרה גם לעירוני בת ים, מכבי ב"ש ועירוני ג'ת

"אם תוך שבוע מהיום לא תשיגו את הערבויות הנדרשות, הקבוצה תרד לליגה השלישית", כך כתב ביום חמישי יו"ר ברקת התקציבים, עופר אורליצקי, במכתב רשמי ששלח להנהלת אחווה עראבה, שנמצאת בסכנת פירוק. הסיבה, כפי שפורסם בסוף השבוע: נגד הקבוצה הוגשו תביעות בסך מליון שקל, וזאת בנוסף לתקציב המינימום שהקבוצה לא מצליחה להעמיד.

לפי מדיניות הבקרה, עראבה תצטרך להמציא ערבויות עד יום חמישי, אולם תוכל להשיג ארכה של שבוע נוסף להסדרת הערבויות. בסך הכל, תצטרך הקבוצה להשיג כמעט שלושה מיליון שקל. באותו יום, אגב, נשלחו מכתבי אזהרה גם לשלוש קבוצות נוספות – עירוני בת ים, מכבי באר שבע ועירוני ג'ת, שאמורות להסדיר את הנושא עוד השבוע.

תקציב המינימום לקבוצה בליגה הלאומית הוא 3.96 מיליון שקל. עראבה תקבל העונה 2.05 מגופים חיצוניים (מרכז הפועל והטלוויזיה), אבל חוב נוסף של מיליון שקל, בין היתר לשוער אושרי לוי ולמאמן שמעון הדרי, מעמידים אותה בפני סכנה ממשית. עד יום שני תתברר הסוגיה, כשהבקרה לוחצת להעביר אליה חלק מהכסף לפני המשחק מול אחי נצרת, אחרת היא תרד ליגה.

כזכור, המועצה המקומית בעראבה מינתה את חבר המועצה נביל בשנאק כאחראי על ניהול המועדון. האחרון שאישר כי הקבוצה נמצאת בסכנת פירוק גייס 400 אלף שקל בצ'קים דחויים, שלא מספיקים בכדי להחזיר אפילו חלק מהחובות. בין היתר עומדות נגד הקבוצה תביעות שהוגשו על ידי המאמנים אייל לחמן ושמעון הדרי והשוער אושרי לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully