וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשצליל שיחק אצלנו, אייל חתוכה דאג לפסול את עצמו"

דור בלך

7.8.2010 / 22:19

בהפועל פ"ת זועמים על השיפוט של שי שטרית וקווניו בהפסד למכבי בדרבי: "בושה שככה מתנהל איגוד השופטים"

זה אמנם רק גביע הטוטו, וזאת רק תחילת העונה, אבל הדרבי הפתח תקוואי תמיד יהיה חם וסוער. הערב (שבת) הפועל פתח תקוה שלטה במשחק והגיעה למספר רב של מצבים, אבל דווקא מכבי ניצחה וצמד של דובב גבאי העניק לה 0:2 יוקרתי במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. הפועל סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של ג'ונתן אסוס בדקה ה-32 לאחר שספג צהוב שני מהשופט שי שטרית. הרחקתו גרמה לכעס רב בספסל הפועל ושטרית הרחיק גם את חבר ההנהלה גל חצור, שבא אליו בטענות.

בסיום המשחק אמר מאמן הפועל אלי מחפוד: "ב-30 דקות הראשונות היינו מעולים והראינו שהפועל פתח תקוה היא קבוצה של כדורגל שמח והתקפי, אבל הכרטיס האדום טרף את הקלפים והפך את המשחק למשחק של אמוציות. השיפוט היה חלש מאוד בלשון המעטה. לא היה צריך להיות שם אדום, ואחר כך שחקן של מכבי (מרואן קבהא, ד.ב) התחזה פעמיים ברחבה תוך שתי דקות ולא קיבל אפילו צהוב אחד, ככה שמיותר לדבר על רמת השיפוט".

בהפועל זעמו על השיפוט וספרו לפחות עשר עבירות מאחור של מכבי, שלא זכו לכרטיס צהוב מצדו של שטרית. בהפועל פתח תקוה ציינו שהקוון אייל חתוכה, בן דודו של שוער המשנה של מכבי פתח תקוה צליל חתוכה, שנזרק הקיץ מהפועל, נטה, לטענתם, לטובת מכבי, ולא פסל עצמו מהמשחק בשל קרבתו המשפחתית. גורם בהפועל פתח תקוה אמר: "שצליל שיחק אצלנו, אייל דאג לפסול את עצמו, זה מקומם שהפעם הוא לא עשה כן, ובשלוש החלטות הוא שגה לטובת מכבי. בושה שככה מתנהל איגוד השופטים".

מאמן מכבי פרדי דוד: "אני מאושר שהמשכנו בהכנה הטובה ליגה, אבל זה בסך הכל עוד שלב בהכנה שהחלה ב-4 ביולי ותימשך עד המחזור הראשון בעוד שבועיים. אני מקווה שנגיע בכושר מלא ללגה ושהשחקנים הפצועים שלנו יהיו כשירים". על השיפוט אמר דוד: "נכון שהאדום אולי טרף את הקלפים, אבל היו צריכים להיות שם עוד שלושה אדומים לפחות, וטוב ששטרית לא שלף אותם. אני שמח שאפילו שהיו חסרים לנו שני שחקני הגנה, היא נראתה טוב וצריך לתת מילה טובה לשוער שהציל אותנו במחצית הראשונה כשהפועל שלטו".

מיכאל זנדברג ערך הופעת בכורה במדי מכבי פתח תקוה והיה חלש, המאמן דוד התייחס להופעתו ואמר: "לא צריך להתייחס ליכולת, מספיק להגיד שהייתה בכורה. הוא לא התחיל איתנו את ההכנות והוא לא בכושר. היום הוא שיחק רק רבע שעה ובשבוע הבא ישחק רק 40 דקות, אבל הוא עוד יתרום לנו הרבה העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully