וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "הגיע למכבי נתניה לנצח"

אלי גוטמן לא התרגש יותר מדי מהפסדה של הפועל ת"א למכבי נתניה. עטר: "מנענו מהם את המשחק המסודר, אני מרוצה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מצב הרוח המצויין של שחקני הפועל תל אביב התקלקל הערב (שבת) במעט אחרי ההפסד 2:1 למכבי נתניה בגביע הטוטו. ובכל זאת, נראה שהאדומים לא התרגשו יותר מדי מהתוצאה, ואם כבר לשמוח בגביע הטוטו, הם יעדיפו לעשות את זה בשבת הבאה בדרבי התל אביבי בבלומפילד.

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, אמר בסיום המשחק: "היו לנו הרבה דקות ששיחקנו כדורגל של פערים. לא הנענו כדור ולא שיחקנו את הכדורגל שלנו. השחקנים של נתניה שלטו, רצו אל כל כדור וירדו לגליצ'ים. בהתאם לכך הגיע להם לנצח, ועם המסקנות האלה נמשיך ככה". לקראת המפגשים נגד רד בול זלצבורג במוקדמות ליגת האלופות אמר גוטמן: "זו הגרלה לא פשוטה, זלצבורג הוא מועדון עם מסורת שעושה אליפות שנה אחר שנה באוסטריה, ויודע לעמוד במבחנים האלה. זה מבחן רציני ונדע לעמוד בו, השבוע חלק מהשחקנים ייצאו לנבחרת, אבל בסוף השבוע שוב נשלב את הכוחות על מנת לצאת לאוסטריה ולהתכונן כמו שצריך. אני מרגיש טוב שנארח בבלומפילד, שיהיה מלא".

יוסי אבוקסיס ואסי דומב צפו הערב בניצחונה של רד בול זלצבורג על מוליכת הליגה האוסטרית ניושטאד 2:4. אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "זלצבורג קבוצה חזקה וביתית עם סגל שחקנים שופע בזרים. החלק ההתקפי שלה מצוין, צפויים לנו שני משחקים קשים במיוחד".

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר: "אני שמח שחושבים שאנחנו משחקים כדורגל חיובי. יש לנו הרבה צעירים נמרצים שמשחקים עם הרבה התלהבות. היום שיחקנו יוצא מן הכלל מבחינה טקטית, כולם יודעים שהפועל יודעת להניע כדור אבל היום מנענו מהם כמעט לחלוטין את המשחק המסודר. אני מרוצה מבחינה טקטית, מהתוצאה אני לא מתלהב יותר מדי. זה גביע הטוטו, ברור שהפועל לא באה בכוח מלא והתלהבות דומה".

חן עזרא: "זה היה משחק טוב שלנו, לא התרגשנו מההפסד בשבוע שעבר. אנחנו לא מתרגשים יותר מדי מהניצחון, זה חשוב לבטחון להמשך הדרך. כל מי ששיחק אצל ראובן יודע שהוא לא מפחד מאף קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully