וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל חיפה ניצחה 0:1 את הפועל עכו

הדס גרינברג

7.8.2010 / 21:20

המארחים הנחילו לעכואים הפסד נוסף בכרמל, סטויאנוביץ' (33) כבש את שער הניצחון. הבעלים יואב כץ: "נסיים במקומות 1-5"

שבוע לאחר שחטפה רביעייה בקרית אליעזר ממכבי חיפה, חזרה הפועל עכו לזירת הפשע על מנת לפגוש את הקבוצה השנייה של העיר, הפועל חיפה, במסגרת בית א' של גביע הטוטו. הפעם דודו גורש נאלץ להוציא רק כדור אחד מהרשת, כשסשה סטויאנוביץ' הכניע אותו בדקה ה-33 אחרי בישול של חנן ממן וקבע 0:1 לאדומים בסיום. הפועל חיפה עולה לראשות הבית עם ארבע נקודות, עכו תחפש נקודה ראשונה מול עירוני קרית שמונה בשבוע הבא.

הפועל חיפה פתחה טוב את המשחק, כשבדקה העשירית העביר עדן בן בסט כדור רוחב מצד ימין אחרי פריצה נהדרת באגף. סשה סטויאנוביץ' נותר לבד מול דודו גורש, אך בעט לרגליו של השוער העכואי. בדקה ה-33 הגיע השער של המארחים. חנן ממן העביר כדור למרכז וסטויאנוביץ' בעט לרשת ממרכז הרחבה. 0:1 להפועל חיפה. בדקה 42 עכו כמעט חזרה למשחק, כשרועי לוי נכנס לרחבה והרים כדור טוב מאגף ימין, אבל הנגיחה של רועי דיין נעצרה במשקוף. המחצית השנייה התנהלה בקצב מאכזב, כשניצן שירזי ניצל את כל חמשת החילופים העומדים לרשותו, ובעכו לא הצליחו להגיע למצבים מול שערו של טברטקו קאלה כדי למנוע את ההפסד.

יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה, אמר בסיום: "יש לנו הגנה טובה, היריבה בקושי הגיעה למצב אחד". עכשיו אנחנו צריכחים לעבוד על ההתקפה, ויגיע חלוץ מפרטיזן בלגרד. גביע הטוטו הוא מפעל חשוב וצריך להמשיך לקיים אותו. אני מאמין שנסיים את העונה במקומות 1-5".

המאמן ניצן שירזי התייחס לרמה החלשה של המשחק: "משחק לא טוב, אנחנו צריכים להשתפר ולהיראות הרבה יותר טוב, אם כי משחק ההגנה שלנו השתפר היום. החלוץ הסרבי יוסיף לנו להתקפה. המאמן התייחס לספסולו של עודד אלקיים, שזומן השבוע לנבחרת: "יש לנו רוטציה וכל הבלמים ישחקו. זה יוצר תחרות על ההרכב".

מאמן הפועל עכו, אלי כהן, היה כמובן נחרץ יותר לגבי הרמה שהופגנה בקרית אליעזר: "היה משחק זוועתי, מתחת לכל ביקורת. איבדנו כמעט כל כדור במשחק נטול מצבים מצד שתי הקבוצות. ציפיתי שניראה יותר טוב כשבועיים לפני פתיחת העונה, אבל יש לנו נסיבות מקלות עם האיחור בהגעת הזרים והפצועים הרבים".

הרכב הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד (עודד אלקיים, 46), אושרי רואש (גולן חרמון, 46), סביטי ליפנייה, אייל טרטצקי, עידן ויצמן (רועי שוקרני, 71), גל אראל (יוסי דורה, 46), רן אבוקרט (אמיר אבו ניל, 46), סשה סטויאנוביץ, חנן ממן, עדן בן בסט.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, דימקאו פידליס (איציק כהן, 62), גבע ברקאי, שמעון הרוש, איברהים עבדול ראזאק (ליעד אלמליח, 78), בן בנימין, מוחמד כליבאת (שחר סימנטוב, 46), ג'קו ערפאת (ליאור סיידר, 85), אושרי גיטא (עמרי אלמקייס, 82), רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully