וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטעויות שלי הכריעו את הסופרבול"

7.8.2010 / 12:04

השופט ביל ליוי מודה באיחור של 4.5 שנים ששגה קשות במשחק בין פיטסבורג לסיאטל. הסיהוקס החתימו את ראסל אוקונג

לפני ארבע שנים וחצי ניצחה פיטסבורג סטילרס את סיאטל סיהוקס 10:21 וזכתה בסופרבול שנערך בדטרויט. מי שהמשחק הזה ישב לו על המצפון הוא השופט ביל ליוי, שהגיע למחנה הדרכה לשופטים בסיאטל ונאלץ להתעמת עם התקשורת המקומית.

"זה היה משחק קשה עבורי. היו שתי שריקות לא נכונות ברבע הרביעי והן השפיעו על המשחק", אמר ליוי. "לא ישנתי טוב בלילות, ואלך לקבר כשאני יודע שהייתי יכול לעשות את זה טוב יותר".

אחת השגיאות שאליהן מתייחס ליוי הן קריאה לתפיסה לאחר השלמת מסירה של הסיהוקס, מסירה שלו הייתה מושלמת הייתה מעמידה את הכדור על קו ה-1 של פיטסבורג במצב של 10:14 לסטילרס. במהלך הבא נחטף מאט האסלבק וגרם לעבירה שהובילה את פיטסבורג לטאצ'דאון המכריע. המאמן מייק הולמגרן אמר: "ידעתי שיהיה קשה נגד פיטסבורג, לא ידעתי שנצטרך לשחק נגד האנשים בפסים".

ואם כבר סיאטל, הסיהוקס החתימו את בחירת הדראפט הראשונה שלהם, התאקל ראסל אוקונג, על חוזה לשש שנים בשווי של 48 מיליון דולר, 29.5 מהם בכסף מובטח. גם בפאלו החתימה את בחירת הדראפט הראשונה שלה סי ג'יי ספילר על חוזה - 25 מיליון דולר (שיכולים להגיע ל-37.5 מיליון) לחמש שנים. הבילס שחררו ביום חמישי את ארון שובל, הקיצוני הגנתי הוותיק שלהם. ניו אינגלנד הביעה עניין בשחקן, אבל גם יוסטון חושבת עליו והוא רוצה לשחק בדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully