וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל עכו: רואש ואבוקרט חוזרים להרכב

השניים יפתחו אצל ניצן שירזי אחרי שחוזיהם עברו בבקרה. ג'קו ערפאת יפתח במקומו של ניקולאס פלצ'וק בקבוצה של אלי כהן

הפועל חיפה קיימה אתמול (חמישי) את נשף פתיחת העונה שלה במלון דן כרמל בחיפה, אותו מתכוונים בקבוצה להפוך למסורת שנתית. במהלך האירוע אמר הבעלים יואב כץ: "אני רוצה לראות את הקבוצה בצמרת ואני מאמין שזה יקרה בעזרת הקהל שלנו שהוא החמישי בגודלו בישראל", אמר כץ אמש שהתייחס לעתידו בקבוצה. "אני כבר לא צעיר ויפה כמו חלק מהאנשים כאן ולא קל בגילי לחצות את האוקיינוס האטלנטי עשר פעמים בשנה, יום אחד אצטרך להעביר את הקבוצה למישהו אחר, לא בטוח שיהיה מישהו כזה לכן אנחנו צריכים את הקהל ואת תמיכת המוסדות הציבוריים".

המאמן ניצן שירזי אמר: "יש במועדון הזה מסורת של שנים, אני מקווה שהשחקנים שמשחקים עכשיו ייכנסו לספר הזהב של המועדון. אנחנו מאמינים בריצה לטווחים ארוכים ונקווה שזאת תהיה שנה של התייצבות והמועדון יהיה חזק יותר". שירזי גם התייחס לחוסר רצונו לראות את ערן לוי בקבוצה בעונה הבאה: "השורה התחתונה היא שערן לוי לא היה בתוכניות. בתחילת הפגרה הוא כן היה, אבל הוא העדיף לעבור לבית"ר ירושלים. אנחנו לא מתאימים את עצמנו לגחמות של שחקנים".

מחר תארח חיפה את הפועל עכו בגביע הטוטו. אל מרכז ההגנה יחזור אושרי רואש, שחוזהו עבר בבקרת התקציבים השבוע, במקומו של עודד אלקיים שיוסט לעמדת המגן הימני. גם רן אבוקרט יחזור להרכב הקבוצה לאחר שגם חוזהו הופקד בבקרה. אבוקרט ישוב על חשבונו של גל אראל שפתח בשבוע שעבר מול קרית שמונה.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, עודד אלקיים, אושרי רואש, גולן חרמון, אייל טרטצקי, עידן ויצמן, יוסי דורה, רן אבוקרט, סשה סטוינוביץ, חנן ממן, עדן בן בסט.

עכו: אוקוצ'ה הפצוע יהיה כשיר לפתיחת הליגה

חלוצה הגנאי של הפועל עכו, אבודו אוקוצ'ה, צפוי לשוב בעוד כעשרה ימים לערך לפעילות מלאה ולהיות כשיר למשחק הליגה הראשון של הקבוצה מול מ.ס אשדוד. אוקוצ'ה, שלא מתאמן בשלושת בשבועות האחרונים אחרי שסובב את הברך באימון, מקבל טיפולים ואף נעזר בקביים שמקלים עליו את התנועה ומגבירים את קצב ההחלמה של האזור הפגוע.

יש לציין כי לאור הפציעה אוקוצ'ה לא נטל חלק באף אחד ממשחקי האימון שערכה הקבוצה בארץ ובמחנה האימונים, כמו שאר הזרים שלא יצאו יצא בשל אי המצאת אשרת כניסה לאירופה, וגם בהפסד 4:1 למכבי חיפה בגביע הטוטו.

פצוע נוסף הוא הקשר היהודי ארגנטינאי, ניקולאס פלצ'וק, שחתם השבוע בקבוצה ושיחק במהלך השבוע בהפסד למכבי חיפה בגביע הטוטו ובמשחק האימון מול אשקלון שנגמר בתיקו 1:1. פלצ'וק שסובל ממתיחה יעדר אף הוא מחר ממשחק גביע הטוטו מול הפועל חיפה. בעכו מקווים כי התבוסה למכבי חיפה לא תחזור על עצמה וכי את הנקודות הראשונות העונה הם ישיגו כבר מחר מול יריבתה העירונית.

המאמן אלי כהן צפוי לערוך מספר שינויים מההרכב שפתח בהפסד למכבי חיפה, כאשר בן בנימין ואיברהים אבדול ראזק יפתחו בקישור במקומם של עמראן בריק ואלי ארליך. ג'קו עראפת, שחתם השבוע בקבוצה, יפתח בקישור ההתקפי במקומו של פלצ'וק הפצוע.

הרכב משוער: דודו גורש, רועי לוי, פידליס דימקאו, גבע ברקאי, שמעון הרוש, איברהים אבדול ראזק, בן בנימין, מוחמד כליבאת, ג'קו עראפת, אושרי גיטא, רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully