וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - הפועל ת"א: בחזרה לקופסה

פרנסמן יפגוש את קבוצתו הקודמת בגביע הטוטו (19:00, 5+ לייב, ש'). גוטמן יעלה בהרכב חזק: "נכנסנו למומנטום, בואו נמשיך אותו". שבחון ייעדר

לאחר ההפסד למכבי תל אביב בתחילת השבוע, במכבי נתניה מקווים שעם קצת מזל יצליחו להוציא נקודות מהצד האדום של תל אביב, על אף שהם מבינים כי המשימה תהיה קשה במיוחד לאור העובדה כי אלי גוטמן מתכנן לפתוח בהרכב החזק ביותר שלו. בנתניה מודעים גם לעובדה כי הפועל תל אביב תביא עמה קהל רב, אפילו שמדובר רק בגביע הטוטו, והעלו את מחירי הכרטיסים ל-80 שקלים לכרטיס למבוגר ו-40 לנוער, בניגוד להצהרתם כי מחירי הכרטיסים יעמדו על מחיר אחיד של 50 שקלים לכל הסקטורים. עם זאת, כדי להתחשב באוהדיה, החליטה נתניה להמשיך ולמכור גם השבוע מנויים מוזלים, על אף שהמכירה הייתה אמורה להסתיים ב1.8.

על המגרש יפגשו בנתניה את שני האקסים ביוואן פרנסמן ואיתי שכטר, כשדדי בן דיין הפצוע לא ישחק. על אף שזו תהיה הופעת הבכורה של פרנסמן בקופסא שלא במדי מכבי נתניה, לא יערך לכבודו טקס, עקב דעת דומיה לזכרו של סא"ל דב הררי ז"ל, שנהרג בפעילות צה"ל על גבול לבנון השבוע והיה אוהד הקבוצה. מהצד השני מאור אסור יפגוש לראשונה בחייו את קבוצת נעוריו. אסור יפתח בהרכב, כמו כל יתר שחקני ההרכב מהמפגש מול מכבי ת"א בבלומפילד, פרט לאופיר עמרם שיפנה את מקומו לחן עזרא שנכנס כמחליף והצטיין.

הרכב משוער: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עמרי בן הרוש, לאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, חן עזרא, מאור אסור, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

שבחון הפצוע נטש את האימון

הפועל תל אביב ערכה היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק בגביע הטוטו מחר מול מכבי נתניה. למרות העובדה שרק לפני שלושה ימים שיחקה הקבוצה מול אקטובה במוקדמות ליגת האלופות, יעלה אלי גוטמן עם ארבעה שחקנים שפתחו מול הקזחים. באימון היום אמר המאמן לשחקניו: "נכנסנו למומנטום טוב, בוא נמשיך אותו". לאחר מכאן המאמן קיים שיחות אישיות עם מספר שחקנים.

מי שלא יעמדו לרשותו של גוטמן יהיו דדי בן דיין ויוסי שבחון הפצועים. שבחון, שנפגע בברכו ביום שלישי, נטש הבוקר את האימון וקיבל מנוחה מהצוות המקצועי. גם בן דיין עדיין לא החלים מפציעתו בשריר האחורי ואת מקומו יתפוס גל שיש, שזומן היום גם לנבחרת במקומו של המגן הוותיק. מי שעוד צפויים לקבל מנוחה הם השוער וינסנט אניימה, איתי שכטר, ואליד באדיר ואביחי ידין, שלא חש בטוב כל אורך השבוע.

הרכב משוער: גליל בן שנן, דני בונדר, ביוויאן פרנסמן, דגלאס דה סילבה, גל שיש, רומן רוקי, ערן זהבי, גילי ורמוט, ויקטור מרעי, מהראן לאלה, בן סהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully