וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - באר שבע: עידן טל יפתח כמגן שמאלי

מלמיליאן יערוך ארבעה שינויים במפגש מול הדרומיים (ש, 21:00, 5+ לייב). ברוכיאן, שלא יפתח: "אשים חותמת על כל הציפיות"

אנשי בית"ר ירושלים התארחו היום (שישי) בתכנית מיוחדת של "רדיו ירושלים" מבית וגן ודיברו על כל מה שקורה במועדון לקראת העונה הקרובה. מאמן הקבוצה, אורי מלמיליאן, נשמע נחוש במיוחד לקראת שיבתו לקבוצה בה הפך לסמל: "עם כל הכבוד לאטמוספירה הטובה באוויר, מה שיקבע זה הכדורגל. בכדורגל יש שתי אפשרויות - הצלחה וכשלון, ובזה אמדד. אני לא יודע אם ייתנו לי יותר קרדיט בגלל שהייתי סמל, ממש לא יודע".

לאחר מכן התייחס מלמיליאן ספציפית למספר שחקנים. בנוגע לדריו פרננדז, עליו נלחמת הקבוצה על מנת להשאירו, אמר: "דריו תורם המון לקבוצה ואיציק עושה הכל והופך עולמות כדי שיישאר בקבוצה". על אחיינו, אבירם ברוכיאן, אמר: "שחקנים ברמה של ברוכיאן צריכים להיות שחקנים חופשיים ולא להיות מצוות לאגפים. הוא צריך לבחור איפה להיות ולהניע את כל הקבוצה. הוא החלים מהפציעה ואני מקווה שזאת תהיה העונה שלו".

מלמיליאן נשאל לגבי הדברים שאמר ערן לוי למקומון ירושלמי ובו כעס עליו ועל איציק קורנפיין בטענה כי הוליכו אותו שולל, ואמר: "אחרי שהבנתי שערן לוי לא קיבל את ההצעה של איציק לא חיכיתי שנייה ולקחתי את סטיבן כהן. כמאמן אני צריך להיות אגואיסט ולהחתים שחקן. כשהוא שאל אותי לאחר מכן ואמר לי שהוא רוצה לשחק כאן, אמרתי לו שיפנה לאיציק ויראה אם יש כסף". לגבי רביד גזל הדברים היו יותר ברורים מבחינת מלמילאן, והמאמן סיפר כי: "ברגע שדריו פרננדז הגיע רביד גזל אמר לי שהוא מבין שהוא לא יישאר. הוא הבין, קיבל והלך בשמחה".

ברוכיאן: "יש שינוי אדיר באווירה"

יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, התייחס בין היתר לקומץ הבעייתי ביציע. "קיבלנו החלטה לשנות את התדמית של אוהדי בית"ר ירושלים. הנכס היחידי של בית"ר זה הקהל וברגע שחלק מסוים שם את עצמו מעל הקבוצה ומעל הערכים שלה כתנועה וכמועדון ספורט, הגעתי למסקנה שצריכים לעשות את הכל על מנת שטדי יהיה מקום שכיף יהיה לבוא אליו. היו מספר מקרים בחודשים האחרונים שהגעתי עם ליווי הביתה, אין לי שום אינטרס לריב או לחנך אף אחד".

לאחר מכן דיבר היו"ר על עמותת האוהדים, והוסיף: "לאחר שקיבלתי מאות מיילים תמיכה של אוהדים התחלתי להתכתב עם החבר'ה מעמותת האוהדים ומדובר בחבר'ה מאוד רציניים עם חזון אמיתי ואנחנו מנסים לעשות משהו ביחד, כשאני נותן להם את כל התמיכה שאני יכול לתת. אני מקווה שכמה שיותר אוהדים יירשמו למיזם הזה וברגע שהגרעין הזה יילך ויגדל אז גם התדמית שלנו תשתנה".

קפטן הקבוצה, אבירם ברוכיאן, נשמע אופטימי למדי לקראת העונה הקרובה: "יש שינוי אדיר באווירה, צריך לראות איך שמעון גרשון ועידן טל רצים כמו בני 17 כדי להבין איזה רעב ורצון יש השנה בקבוצה. הרבה שחקנים טובים עזבו אבל אלה שנשארו מבינים שצריך לתת יותר משנים עברו כי זה יהיה יותר קשה משנים עברו. אנחנו פחות עמוקים בספסל אבל אנחנו נעשה הכל כדי להצליח. בשנה שעברה חשבנו שהדברים יבואו בקלות וזה לא הולך בכדורגל. השנה אנחנו מודעים לזה ולכולם ברור שדרך עבודה קשה, משמעת וקבוצתיות נוכל להצליח". באשר ליכולתו שלו, הוסיף הקשר: "אם מבחינה בריאותית אהיה בסדר, אין לי שום ספק שהשנה אשים חותמת על כל ההבטחות והציפיות שיש ממני. אורי בא לי בדיוק בזמן. אני רוצה ללמוד ממנו ולהשתפר דרכו".

שמעון גרשון סיים את הדברים, כשאמר: "נעשו שינויים בצוות ויש תחושה של התחלה חדשה וזה מביא אנרגיה טובה למועדון. עם כל האחריות שיש לנו כוותיקים, הגיע הזמן של הצעירים לקחת יוזמה, להראות בגרות ולהוביל. מבחינת השחקנים והצוות אנחנו מאמינים בעצמנו ובניגוד לשנים הקודמות שהגענו פייבוריטים אז השנה הציפיות הם יותר נמוכות השנה נבוא כאנדרדוג ודווקא זה יכול להיות היתרון שלנו".

טל כמגן שמאלי, מויאל בקישור

בצד המקצועי מלמיליאן ייאלץ להמשיך ולהסתפק באותו הסגל משבוע שעבר במשחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע מחר (שבת, 21:00, 5+ לייב), פלוס שחקני קבוצת הנוער שעברו את המבחנים הרפואיים ואבירם ברוכיאן שיפתח על הספסל, מכיוון שבית"ר לא הצליחה העביר את שחקני הרכש בבקרה.

ארבעה שינויים יהיו מההרכב שפתח בשבוע שעבר, כשבראשם הצבתו של הקשר הוותיק עידן טל כמגן שמאלי במקומו של אביתר ברוכיאן, כשאת מקומו של טל בקישור יתפוס קובי מויאל ששיחק כבלם בשבוע שעבר. תומר בן יוסף ששב מהרחקה יפתח כבלם במקומו של מויאל. צחי אליחן הצעיר יתפוס את מקומו של חן עזריאל הפצוע.

הרכב משוער: אריאל הרוש, עידן טל, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, אלי דסה, קובי מויאל, דריו פרננדס, דן אייבנדר, צחי אליחן, עמית בן שושן, טל משעלי

באר שבע: האכזבה מאילוז גרמה לקלינגר לאלתר בהגנה

בהפועל באר שבע עסקו הבוקר בעיקר בזימונם של שניים משחקני הקבוצה לנבחרת. מדובר בקשר מאור מליקסון שזומן לסגל של לואיס פרננדס ובמגן אופיר דוידזאדה, שחתום לחמש שנים במועדון, וזומן לנבחרת הצעירה.

המאמן ניר קלינגר מנסה לשנות את המערך ההגנתי שלו בעקבות היכולת של אביתר אילוז. אבי יחיאל צפוי לפתוח מול בית"ר כמגן בעוד שעודד גביש הצעיר, שנחשב לאחד השחקנים היותר מוערכים אצל קלינגר, יפתח כבלם. אם גביש יצטיין, לא מן הנמנע שזה יהיה במערך ההגנתי של באר שבע העונה.

אפשרות נוספת היא בעקבות הפסדה של מכבי חיפה אמש והדדחה מהליגה האירופית, אם אלישע לוי יחליט לצרף בלם, לא מן הנמנע שבאר שבע שוב תפנה למכבי חיפה ותבקש את שי מימון.

ההתלבטות של המאמן היא בנוגע לעמדת הקשר האחורי, כשמשה אסולין הצעיר ייאבק עם אייל שן הוותיק על המקום בהרכב. ריקרדו פרננדש יקבל הזדמנות נוספת להוכיח שמדובר משחקני הרכש האיכותיים שרכשה באר שבע העונה. ג'יימס ביסו, באחת ההזדמנויות הגדולות שמעניק לו המאמן, ינסה להוכיח לקלינגר שהוא לא ראוי לעזוב.

הרכב משוער: אוהד כהן; אבי יחיאל, עודד גביש, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; אייל שן (משה אסולין), ריקרדו פרננדש, ג'יימס ביסו, מאור מליקסון, דוד רביבו; ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully