וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי פ"ת: אמאמו לא יתלבש

6.8.2010 / 8:20

השוער שוחרר וקיבל אור ירוק לחפש קבוצה. מלבד אג'ידה, מחפוד לא ישנה את ההרכב. מנגד: מגמאדוב ועומר דמארי ייעדרו

שוער הפועל פתח תקוה וויליאם אמאמו קיבל הודעה שלא יתלבש למשחק הדרבי מול מכבי פתח תקוה במחזור השני של גביע הטוטו, ובכך הוא למעשה שוחרר רשמית מהקבוצה. כזכור, בקבוצה החליטו לפני מספר ימים לשחרר את השוער ולמעשה כעת מראה לו המועדון את הדרך החוצה.

הבעלים תומר סיני ינסה למכור אותו לקבוצה אחרת. גם המגן חמודי בריק, שבשבוע שעבר פורסם כי בעיות מול אחווה עראבה עשויות לטרפד את ההסכם עימו, שוחרר רשמית ולא הגיע לאימון היום על פי בקשת ההנהלה.

אוסטין אג'ידה יפתח בשער הקבוצה במשחק, כששניר דורי יחכה על הספסל. מחפוד תרגל הרכב זהה שסיים בתוצאת תיקו מול בני יהודה בשבוע שעבר. לפני האימון קיבל דודו ביטון הודעה כי הוא זומן לנבחרת הצעירה.

ההרכב יכלול את עמנואל מתיאס ועמירן שקלים בעמדת המגנים, גל כהן ודן אדו ישחקו במרכז ההגנה. גיא דיין ימשיך לפתוח בחלק הקדמי, כשישראל זגורי ואור בן חמו (לא עברו בבקרת התקציבים משום שלא קיבלו עדיין שחרור ממכבי חיפה) לא יהיו בסגל. עדי מחפוד קיבל גם הוא הודעה כי יישאר מחוץ לסגל.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; עמנואל מתיאס, גל כהן, דן אדו, עמירן שקלים; ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, גיא דיין, ג'וניור ויסה; דודו ביטון, אוהד קדוסי.

מגמאדוב ודמארי ייעדרו, לובריץ' יחתום אחרי הדרבי

במכבי פתח תקוה עסקו הבוקר בעיקר בשחרורו של החלוץ עומר דמארי מסגל הקבוצה הבוגרת. החלוץ ששוחרר בגלל פציעה לא ייטול חלק בדרבי משום שהוא סובל מקרע חלקי בשריר ודובב גבאי תורגל במקומו בהרכב. המאמן פרדי דוד ינצל את המשחק הזה כדי לגבש החלטה סופית לגבי הבלם הסרבי דרקו לובריץ', שלמעשה סיכם את תנאיו במועדון וצפוי לחתום לאחר המשחק. כזכור, לובריץ' התבקש להגיע ארצה בתחילת השבוע ויממה אחר כך הופיע לאימון הקבוצה וסיפר שחקנים כי הוא צפוי לחתום בקבוצה.

הבלם מורד מגמאדוב, שבדיקת ה-MRI שעבר השבוע גילתה כי הוא סובל מבעיה בחוליות הגב, צפוי לחזור למשחק הבא של הקבוצה, אבל יחמיץ את הדרבי ובינתיים הוא עורך אימוני כושר. לצד לובריץ' צפוי לפתוח ניצן דמארי. "כל דרבי הוא מלחמת עולם בשבילנו", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "הפועל פתח תקוה דיברו הרבה בקיץ על הצמרת, נוכיח להם שהמסורת של מכבי פתח תקוה תנצח גם העונה".

הרכב משוער: איבן מאנצה; אורי אוזן, דרקו לובריץ', ניצן דמארי, אלירן דנין; סבסטיאן סנסוני, רועי בקל, מרואן קבהא, נבוישה מרינקוביץ'; דובב גבאי, טל בן חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully