וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנסיונאל העפילה לגמר הליברטדורס

למרות שהפסידה 2:1 לסאו פאולו במפגש הגומלין, עלתה בזכות שער החוץ ותפגוש את גוודלחארה. המאמן: "חבל שהפסדנו"

אינטרנסיונאל העפילה הלילה (בין חמישי לשישי) לגמר גביע הליברטדורס, והיא תפגוש בגמר המפעל את גוודלחארה המקסיקנית, שגברה לפני יומיים על אוניברסידאד דה צ'ילה. אינטר נוצחה 2:1 על ידי סאו פאולו במפגש הגומלין מבין השניים בדרבי הברזילאי בחצי גמר. היא ניצחה 0:1 את המשחק הראשון ובעזרת שער החוץ ממשחק הגומלין העפילה לגמר.

אלכס סילבה העלה את סאו פאולו את המקומיים, שאירחו את המשחק באצטדיון מורומובי, ליתרון לאחר חצי שעה של משחק. בדקה ה-52 אלכסנדרו כבש שער שוויון וחוץ יקר מאוד עבור אינטר, שתי דקות לאחר מכן ריקרדו אוליביירה החזיר את היתרון לסאו פאולו, אלא שעד הסיום היא לא הצליחה לכבוש, וכך אלופת 2005 ופיינליסטית 2006 מצאה את עצמה בסיום המשחק מחוץ למפעל.

בליברטדורס גם הגמר משוחק במתכונת של משחק בית וחוץ. המשחק הראשון ייערך ב-11 לחודש במקסיקו, כאשר שבוע לאחר מכן, ב-18 לחודש, ייערך הגומלין בפורטו אלגרה, ברזיל. אינטרנסיונאל רוצה להניף את הגביע בפעם השנייה לאחר שעשתה זאת לפני ארבע שנים ב-2006. גוודלחארה תנסה לעשות זאת בפעם הראשונה.

"אנחנו מאושרים מאוד שהעפלנו לגמר", אמר בסיום המשחק מאמן אינטרנסיונאל סלסו רות', שהחליף את המאמן האורוגוואי של הקבוצה חורחה פוטאסי, למרות שזה הוביל את הקבוצה לחצי הגמר. "עם זאת, אני חש מאוכזב קצת בגלל ההפסד במשחק הגומלין, אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully