וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "הפסדנו לקבוצה פחות טובה. לא נתתם את הנשמה"

5.8.2010 / 21:56

הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, דיבר בחדר ההלבשה. שחקן: "אין לנו הגנה, הכל קרס". אלישע לוי: "איבדנו את השקט"

את אובדן האליפות בתוספת הזמן לטובת הפועל תל אביב במחזור הסיום של העונה שעברה, במכבי חיפה פשוט לא יכולים לשכוח. הערב (חמישי) קיוותה סגנית האלופה כי מעבר שלב באירופה ידחיק מעט את הטראומה, אך שער היתרון של ולדימיר דבאלישווילי בבלארוס לא החזיק מעמד וחיפה ספגה שלוש פעמים, כולל אחד בתוספת הזמן. המשחק הסתיים בתוצאה 1:3 לדינמו מינסק, שניצחה 2:3 בסיכום המשחקים ותהיה מחר בהגרלת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

כמו במשחק ההדחה המפורסם מול רוזנבורג, גם הפעם היה זה שופט צרפתי שניהל את המשחק וחזה בשער שהירוקים סופגים בדקת הסיום. את אלישע לוי כל זה לא עניין, הוא ידע שקבוצתו נכשלה במשימה. "היה לנו יתרון ואיבדנו אותו כי שיחקנו לא טוב ולא נכון", אמר המאמן במסיבת העיתונאים לאחר המשחק. "איבדנו את השקט לאחר השער השני. אנחנו יודעים שיש לנו עוד עבודה רבה".

אווירת נכאים. כך אפשר להגדיר את האווירה בחדר ההלבשה של מכבי חיפה לאחר ההדחה מהליגה האירופית. שחקן בקבוצה אמר: "אני עדיין לא מעכל את מה שקרה כאן, כל הקבוצה בהלם מוחלט". מאוחר יותר הוא הוסיף: "אתם יכולים לכתוב שאין לנו הגנה. כל משחק ההגנה קרס ואין תיאום, זאת מכבי חיפה אחרת בלי טשיירה ודקל (קינן, א"י)". בחיפה היו מאוכזבים מהבלם איגנסיו קאנוטו ומחוסר התיאום בהגנה שניכר גם במשחק הזה, אבל במועדון עדיין טוענים כי לבלם הארגנטינאי ייקח זמן להתאקלם בקבוצה.

הבעלים יענקל'ה שחר נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "שכל אחד יחשוב טוב טוב על מה הוא לא עשה כדי לנצח את המשחק. הפסדנו לקבוצה פחות טובה מאיתנו. אתם צריכים לתת את הנשמה על המגרש וזה לא מה שהיה". שחקנים שיבחו דווקא את השוער אמיר אדרי: "דווקא הוא הציל לנו כמה שערים", אמרו עליו.

שחקנים בקבוצה טענו כי בשלב שבו מינסק החלה ללחוץ לוי ערך חילופים הגנתיים (גולסה ורפאלוב יצאו, עוסמאן וסילבה נכנסו), מה שגרם לקבוצה לסגת אחורה. "לא היו לנו שחקנים מהירים בכנפיים והיה קשה לנו לצאת קדימה", אמר שחקן אחר. "הם שלטו עלינו בדקות האחרונות ולא הייתה לנו יכולת להגיב. כל הקבוצה אשמה בהפסד". הקפטן יניב קטן לקח את ההפסד בצורה קשה. לפני המשחק עודד קטן את חבריו, אבל בסיום כמו יתר השחקנים הקפטן ירד לחדר ההלבשה מאוכזב.

גם הסטטיסטיקה שקיבלה הקבוצה לאחר המשחק לא הייתה מעודדת. הקבוצה בעטה רק פעמיים למסגרת במהלך המשחק, שלפו לעברה שני כרטיסים צהובים בלבד והיא ביצעה 14 עבירות בלבד לעומת 22 של מינסק. גוסטבו בוקולי היה הבולט בחבורה, לאחר שבוצעו עליו חמש עבירות במהלך המשחק והוא בעצמו ביצע שלוש עבירות על שחקני היריב. בסגל הקבוצה לא נכלל אלכסנדר זהבי. מוחמד גדיר, אריק בנאדו, תום אלמדון וטאלב טואטחה היו השחקנים שלא שותפו.

מחר בשעות הצהריים תנחת חיפה בישראל. שחקני הקבוצה יתראיינו לתקשורת ומיד לאחר מכן יחזרו יחד לחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully