וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד פרסום יסייע לעמותת אוהדי בית"ר ירושלים

"באומן בר רבינאי" יסייעו לעמותה בקמפיין שיווקי בשבוע הבא. פאוק סלוניקי היוונית עדיין לא מוותרת על דריו פרננדז

עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים שיצאה לדרך בשבועות האחרונים ומונה עד עתה כ-850 איש, צפויה לקבל חיזוק משמעותי בנסיונות ההגעה לאוהדים מכל קצוות הארץ בשבוע הבא, כאשר משרד הפרסום "באומן בר רבינאי", אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בארץ שצמרת הנהלתו הם אוהדי בית"ר, התנדב לסייע שיווקית ולנסות להרים קמפיין משמעותי שמטרתו תהיה לנסות ולהגיע אל האוהדים האמיתיים של המועדון שנעלמו מהיציע.

יש לציין כי משרד הפרסום לא היה לוקח חלק בקמפיין אלמלא היה מוודא כי העמותה מנתנגדת נחרצות לאלימות ולגזענות ביציע ואחת המטרות הגדולות שלה היא לשפר את התדמית של המועדון ושל המותג בית"ר ירושלים. יש לציין כי במספר פגישות של חברי העמותה עם משרד הפרסום השתתף גם יושב הראש איציק קורנפיין שכבר הספיק לתמוך רשמית בעמותה, כאשר לכל הצדדים ברור שהתמיכה של קורנפיין וההזדהות שלו עם העמותה וחשיבותה מאוד משמעותיים בגיוס האוהדים.

אוהדים רבים שמביעים עניין ורוצים להצטרף מהססים ולא בטוחים למי בדיוק הם נותנים את הכסף, ולכן חברי העמותה ומשרד הפרסום מקווים שבשבוע הבא ניתן יהיה לתת לאוהדים את התשובות ואת האמון בכך שישנו כאן סיכוי אמיתי לשינוי ארוך טווח עבור הקבוצה והאוהדים.בשבוע הבא צפויים נציגי העמותה להתחיל בגביית דמי החבר מכל האוהדים שנרשמו למיזם, וברגע שיגוייסו כמיליון שקלים צפויים נציגי העמותה לשבת עם קורנפיין ולדון על פרטי ההצטרפות למועדון.

בנוגע לדריו פרננדז, על אף העובדה שפאוק סלוניקי הודחה מהמשך המשחקים במוקדמות הצ'מפיונס, נשיא הקבוצה צוטט בתקשורת היוונית באומרו כי "למרות ההפסד, אנחנו מעוניינים להתחזק בדריו פרננדז ובעוד שני שחקני התקפה". בכל מקרה, נראה כי בשלב זה הדברים יהיו תלויים מאוד בערבויות אותן יוכלו או לא יוכלו להציג אנשי פאוק בפני לירן עטיה, נציגו של פרננדז שיצא ליוון.

המשחק בשבת נגד הפועל באר שבע בטדי נקבע לשעה 21:00, כאשר בית"ר ירושלים החליטה על המשך הוזלת המחירים מהעונה שעברה, ומחיר כרטיס יהיה אחיד ויעמוד על 30 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully