וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א צפויה להעלות הרכב חזק מול נתניה

האדומים חזרו להתאמן אחרי הניצחון על אקטובה. בן דיין הפצוע ייעדר. בקבוצה ממשיכים במאמצים לאישור בלומפילד לאלופות

הפועל תל אביב חזרה הערב (חמישי) להתאמן לאחר יום מנוחה, שקיבלו השחקנים אחרי המשחק מול אקטובה במוקדמות ליגת האלופות, וזאת לקראת המשחק מול מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו ביום שבת. מה שעדיין עובר בראש של השחקנים הוא המשחק מול אקטובה והלחץ שהשתחרר במועדון אחרי הניצחון. למרות המשחק באמצע השבוע, גוטמן כרגע מתכנן לעלות עם ההרכב החזק ביותר לקראת המשחק ביום שבת, אך היום לא נכח המאמן באימון ורק מחר תתקבל אינדיקציה לגבי ההרכב שיפתח.

במידה ויחליט גוטמן להעלות את ההרכב החזק ביותר שלו, יישארו לו שני לבטים. הראשון הוא בעמדת הבלם, בה הוא מתבלט בין ביוואן פרנסמן, שלא התאמן היום, לוואליד באדיר. ההתלבטות השנייה היא האפשרות לכלול את מהראן לאלה על חשבון אחד החלוצים, בן סהר או איתי שכטר. דדי בן דיין, שנעדר מהמשחק מול אקטובה, לא התאמן גם היום וכרגע נראה שגל שיש יעלה במקומו גם בגביע הטוטו. בכל מקרה, כל שחקניה של הפועל - פרט לרומן רוקי - עברו בבקרה התקציבית ויעמדו לרשותו של גוטמן.

מעבר לכך, בהפועל עדיין עושים מאמצים לאשר את בלומפילד לשלב הבתים של ליגת האלופות, במידה והקבוצה תעלה לשלב הזה. אך הסיכויים שזה יקרה קטנים מאוד, במיוחד לאור חילופי ההאשמות בין העירייה לקבוצה על האחריות להעברת התקציב לשיפוצים הדרושים כדי להכשיר את האצטדיון לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully