וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה וסטיבן כהן יועמדו לדין משמעתי

דור בלך

5.8.2010 / 12:13

ההתאחדות הודיעה שהקבוצה, השחקן, אשר אלון ודדה חדד חשודים בחתימה על חוזה כפול. אלון: "החוזה נחתם כדת וכדין"

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (חמישי) שהפועל רעננה, סטיבן כהן, אשר אלון ודדה חדד יועמדו לדין משמעתי באשמת עבירות בקרה תקציבית וחשד לחתימה על חוזה כפול. כבר בחודש אפריל נחקרו אלון, כיום הבעלים של הפועל רעננה, והשחקן עצמו, ששיחק בשנה שעברה בקבוצה.

הגשת כתב האישום הגיע בעקבות חקירה של חברת "מוקד חקירות" לבקשת בקרת התקציבים של ההתאחדות לכדורגל. החשד הוא שמתוך חוזה העתק של סטיבן כהן על סך של כחצי מיליון יורו לשלוש שנים, נעלמו דמי התיווך לסוכנו על סך של כמה אלפי דולרים בלבד. ברעננה האשימו בזמנו עובד לשעבר שפוטר על כך שהדליף על המקרה אך הבהירו כי הם דיווחו על הכל ואם סכומים נעלמו בדרך, זה היה באשמת סטיבן כהן ונציגיו, וגם כעת משוכנעים כי בהליך המשפטי הם ייצאו נקיים.

"זה מתחיל להוציא את החשק מהכדורגל", הגיב אשר אלון לפרשה ב'עושים ספורט' בגלי צה"ל. "אין היום מי שישמור על בעלי הקבוצות. זה היה אמור להיות לפני חודשיים והוקפא, אך מאחר שסטיבן כהן החליט שזה חוזה כפול, אז התעוררו. החוזה איתו נחתם כדת וכדין. הסוכן מקפריסין החזיר לו 20 אלף יורו, אבל מה זה עניין שלי ומה זה עניין של הפועל רעננה? סטיבן כהן חשב שהוא שחקן חופשי. הבהרתי לו שלהפועל רעננה יש זכות ראשונים לגביו, אבל הוא לא רוצה לשחק אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully