וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: אג'ידה עבר בבקרה וישחק בדרבי

5.8.2010 / 20:42

המנכ"ל אפי צפריר גייס בטוחות משני הבעלים. סיני: "מהיום שהגעתי לא הפסדנו דרבי. אין לנו כוונה להפסיד גם הפעם"

שוער הפועל פתח תקוה, אוסטין אג'ידה, עבר בבקרת התקציבים ויוכל לשחק בדרבי בשבת מול מכבי פתח תקוה במסגרת גביע הטוטו. הבעלים תומר סיני מסר בתגובה: "אג'ידה הוא חלק מהותי מהמערך של הפועל פתח תקוה מהעונה שעברה. יש לנו שוער והגנה טובה. שיפרנו גם את החלק הקדמי. מהיום שהגעתי לקבוצה לא הפסדנו בדרבי, גם לא בגביע הטוטו. אין לנו כוונה להפסיד גם הפעם". דני לוי הוסיף: "הרבה בזכות המנכ"ל אפי צפריר שנלחם בבקרה. צריך לומר תודה לתומר סיני וגל חצור שגייסו בטוחות בכדי להעביר את השחקן".

הפועל פתח תקוה קיבלה הבוקר (חמישי) את פסק הבורר בנוגע לתביעה שהגיש נגד המועדון איימן אבו סלאח, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה. על פי פסק הבורר, פתח תקוה תשלם לשחקן 65 אלף שקל ברוטו, סכום מזערי ביחס לתביעה שהגיש, שעמדה על כ-403,504 שקל. בפתח תקוה הודיעו לשחקן לאחר קבלת ההחלטה כי החליטה לנכות מהסכום כ-15 אלף שקל בטענה שהוא המשיך להשתמש ברכב המועדון ללא אישור. את המועדון ייצג עורך דין שי אליאס. בסך הכל יקבל השחקן סכום של 37 אלף שקל נטו.

מהמועדון נמסר בתגובה: "אנחנו מקווים שההחלטה מהווה תמרור אזהרה לכדורגלנים הישראלים שיושבים בבית, מחפשים לסחוט את הקבוצה בכל מחיר. לאבו סלאח הייתה אפשרות לעזוב לקבוצות אחרות במהלך העונה, אבל הוא בחר שלא לעשות זאת וביקש לשבת בבית ולקבל כספים מהפועל פתח תקוה, שלמעשה לא מגיעים לו". עו"ד אליאס: "אני שמח שהבורר החליט בסופו של דבר לבטל את ההסכם לעונה השנייה (העונה הנוכחית, א"י), שכלל לא היה תקף מבחינתנו".

הקשר ישראל זגורי עדיין לא הגיע לסיכום עם ראשי מכבי חיפה בנוגע לחוזה שלו, אבל בימים הקרובים העניין אמור להיפתר והוא יעבור לקבוצה. הקשר אור בן חמו והשוער אוסטין אג'ידה צפויים לעבור בבקרת התקציבים עד לדרבי בשבת, לאחר שהמנכ"ל אפי צפריר הגיש בקשה לבקרת התקציבים. זגורי לא צפוי ליטול חלק במשחק. חמודי בריק עשוי שלא להופיע יותר לאימוני הקבוצה אם השחרור מאחווה עראבה לא יושג עד מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully