וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס חתם במכבי תל אביב

איתן נוח

5.8.2010 / 16:07

ביממה האחרונה הואצו המגעים לצירופו של 'בייבי שאק' מאולימפיאקוס, שסיכם את תנאיו וחתם לשנתיים ביד אליהו. השחקן: "אעשה הכל להמשיך לפאר את שמה של מכבי"

סנטר אולימפיאקוס פיראוס, סופוקליס שחורציאניטיס (25, 2.06 מטר) חתם היום (חמישי) במכבי תל אביב לשתי עונות. ביממה האחרונה הואצו המגעים לצירופו של 'בייבי שאק' לשורות הצהובים כשבמהלך שעות היום סוכמו תנאיו של השחקן, שיהיה הזר השישי של המועדון. אגב, אמש קלע השחקן 14 נקודות במשחק אימון של נבחרת יוון, שבו גברו היוונים 41:76 על קפריסין.

מיד בתום החתימה, שנערכה בקפריסין בנוכחות השחקן וסוכנו, שמעון מזרחי, דייויד פדרמן וכן המאמן דייויד בלאט ועוזריו גיא גודס ואבי אבן, אמר שחורציאניטיס: "ברגע שהחלטתי לא להמשיך ביוון, חיפשתי מועדון גדול, מסודר ומפואר שאוכל לתרום לו. מצאתי את כל אלה במכבי תל אביב. אני ממש נרגש להגיע לתל אביב ולהיכל נוקיה. אני מכיר היטב את המועדון, המסורת, האוהדים, ההישגים הגדולים, ואעשה הכל להמשיך לפאר את שמה של מכבי תל אביב".

בלאט התייחס לשחקן הרכש החדש שלו ואמר: "אני מברך על החתימה של סופו ומאושר ממנה. אנחנו הגדרנו לעצמנו מטרות בבניית הקבוצה, כשאחת המטרות העיקריות היתה שחקן פנים, שחקן שיהווה מטרה גדולה מתחת לסל. הפגנו סבלנות, עברנו דרך ארוכה ובסוף מצאנו את אחד הסנטרים הטובים ביותר באירופה, שהוא גם אחד השחקנים המיוחדים והאטרקטיביים ביותר שאפשר למצוא. האוהדים שלנו חיכו לשחקן גדול והנה הוא בא. סופו משחק כאן עם נבחרת יוון והוא נמצא בכושר מצוין. כבר כמה שנים הוא תורם המון לנבחרת וכן לאולימפיאקוס, איתה הגיע להישגים לא מבוטלים. אני מאוד שמח שהוא החליט לבוא אלינו. הוא אמנם רק בן 25, אבל צבר כבר ניסיון רב. הוא מתחבר לדרך שלנו ולתלכיד המצוין שבנינו".

בארבע השנים האחרונות שיחק שחורציאניטיס באולימפיאקוס, אליה הגיע מאריס סלוניקי, שם שיחק בעונת 2004/5. בעונה שעברה העמיד 'בייבי שאק' מספרים צנועים שכללו 7.2 נקודות ב-19 משחקי יורוליג שבהם היה שותף. בשתי העונות הקודמות לכן, המספרים היו נמוכים עוד יותר, כשב-2008/9 הוא סיים עם 4.4 נקודות בממוצע וב-2006/7 הוא קלע 6.6. את הקדנציה באולימפיאקוס הוא החל עם 10.7 נקודות למשחק.

עדכון ראשון: 9:45
עדכון אחרון: 16:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully