וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה יפתח בהרכב מכבי חיפה

5.8.2010 / 8:45

הקשר הועדף על סילבה מול דינמו מינסק (19:00, אין שידור). אלישע לוי חושש מהמתפרצות: "מהדקות הראשונות הם ילחצו"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, ערך היום (חמישי) אסיפת וידאו לשחקני הקבוצה לקראת המשחק מול דינמו מינסק (19:00, אין שידור), שבמהלכה הוא הקרין את המשחק הראשון בקרית אליעזר, שהסתיים ב-0:1 לירוקים. לוי אמר לשחקנים: "אתם צריכים להיזהר מהמתפרצות של דינמו מינסק. זו השיטה שבה הם יגיעו לשחק. מהדקות הראשונות הם יבואו ללחוץ אותנו כדי להשיג שער. אתם צריכים להיות ערניים".

הקפטן יניב קטן, לו תהיה זו ההופעה ה-55 במסגרת משחקי גביע אירופה, אמר לפני המשחק: "הספקנו לחוש את האווירה, אנו עומדים לשחק מול קבוצה הנהנית מביתיות ונעשה הכל כדי לחלוף על פניהם בדרך לשלב הפלייאוף ולהשתתפות בבתים. לרשותנו קבוצה צעירה המתגבשת ואני סומך על חבריי שישקיעו את הכל כדי שנעבור את המשחק הקשה במינסק".

הירוקים ערכו אתמול את האימון הראשון, שהיה גם המסכם על אדמת מינסק, זאת לקראת המפגש הגורלי מול הקבוצה הבלארוסית, שיקבע האם היא תעפיל לשלב הבא. המאמן אלישע לוי שינה את התרגול כשהוציא את תומר חמד מההרכב הראשון ותרגל את אייל גולסה ואדריאן סילבה כג'וקרים. בסופו של דבר החליט לוי לשבץ את גולסה בהרכב.

לפי האימון הזה נראה היה כי לוי מתלבט עם מי מהשלושה לפתוח. המגן אייל משומר תורגל במקום עלי עוסמאן, שהתאמן אבל אינו כשיר במאה אחוז. בכלל, עושה רשם כי העונה תעמוד בפני המאמן דילמה לא קלה בכל הנוגע לעמדה הזאת, לאור ההערכה הגדולה שהוא מגלה לאייל משומר, לצד הפריחה של עוסמאן בעונה החולפת.

מלבד אמיר אדרי שיפתח בשער, פיטר מסיללה יהיה המגן השמאלי ואילו שי מימון ואיגנסיו קאנוטו ישחקו כבלמים. בחוליית הקישור יפתחו גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב ויניב קטן, ובחוד יפתח ולדימיר דבאלישווילי. חמד לא ישחק כחלוץ מהצד כפי שהצהיר אלישע לוי במסיבות העיתונאים האחרונות, ואילו רפאלוב ובוקולי, שיגלה גם אחריות הגנתית, יתמקדו במשחק האגפים.

שחקני חיפה דיווחו על אווירה טובה באימון אתמול. שחקן בקבוצה אמר עוד לפני האימון: "החשבון שאנחנו צריכים לעשות הוא די פשוט. אנחנו צריכים שער אחד כדי לגמור את הסיפור. מינסק לא תבקיע שלושער". עוד לפני האימון כינס לוי את שחקניו באצטדיון הלאומי בבלארוס לשיחה תמציתית לקראת המשחק. "המשחק הולך להיות קשה", אמר להם המאמן. "אסור לנו להקל ראש".

בחיפה עדיין מנועים מלעסוק ביריבה שתפגוש הקבוצה בסיבוב הבא, בהנחה שאכן תעפיל כמובן. על פי הניקוד של הירוקים בזירה האירופית, ניתן להסיק שהקבוצה תהיה מדורגת בשלב הבא, מה שמבטיח לה שלא תיתקל ביריבות כמו ליברפול או יובנטוס, אבל היא בהחלט תוכל לפגוש יריבות לא נוחות כמו גנק של אליניב ברדה בעלת התקציב הענק, גנט של שלומי ארבייטמן שעשויה להיות מודחת מהצ'מפיונס, אריס סלוניקי היוונית, ראפיד וינה מאוסטריה, טימישוארה הרומנית, ברונדבי הדנית, מונפלייה הצרפתית, ויסלה קראקוב מפולין, גראסהופרס השוויצרית, ואסלוי ההונגרית או אפילו טרבזונספור הטורקית.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי; אייל משומר, שי מימון, איגנסיו קאנוטו, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, אייל גולסה, יניב קטן; ולדימיר דבאלישווילי.

מה מכינים האולטראס של דינמו מינסק?

במינסק, עוד לפני ההתעסקות בצד המקצועי, מנסים למנוע פרובוקציות של התנועה הנאצית במשחק מול מכבי חיפה. לפני שלושה חודשים, במהלך משחק ליגה, האולטראס של דינמו הניפו שלטים התומכים בתנועה הנאצית והמועדון נקנס ב-82 אלף דולר. דובר המועדון, אולג סובולבסקי, הבהיר כי בקבוצה עושים מאמצים לעצור כל ניסיון לפרובוקציות: "אנחנו מנהלים שיחות עם ראשי האוהדים ומבקשים מהם לדאוג לתדמית המועדון והכדורגל הבלארוסי".

המאמן ולדימיר גולמאק יוכל להשתמש בסרגיי קיסליאק, שחזר מתקופת מבחן ברובין קאזאן הרוסית, כשגם אנטון פוטסילו, שחקן המריבה השני בקבוצה, צפוי לפתוח בהרכב. מכירת הכרטיסים למשחק באצטדיון הלאומי של בלארוס, החלה רק אתמול והמגרש לא צפוי להיות מלא.

הרכב דינמו מינסק: אנדריי גורבונוב, אולג ורטילו, ויטאלי מראחובסקי, סרגיי קונדרטייב, אורליין מונטרופ, סטניסלב דרגון, אולג סטרחנוביץ', אנטון פוטסילו, סרגיי קיסליאק, אנדריי צ'וחליי, אלכסנדר סזנקוב.

עדכון ראשון: 4/8/10 20:34
עדכון אחרון: 5/8/10 14:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully