וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרבה זמן לא היו כל כך הרבה אוהדים לאייאקס בירושלים"

דריו פרננדז צפוי להודיע על החלטתו ב-24 השעות הקרובות כאשר תוצאת המשחק בין פאוק סלוניקי ואייאקס צפויה להכריע

בית"ר ירושלים ממשיכה במרץ את חיזוק הסגל לקראת העונה הבאה. לאחר החתמתו של ליאור ראובן, הסיכום עם סטיבן כהן והחתימה של כריסטיאן אלברז, צפוי מחר היו"ר איציק קורנפיין להיפגש עם הבלם משה מישאלוב ולנסות לסכם על חוזה לעונה הבאה.

בפגישה האחרונה בין השניים נתגלו פערים לא קטנים ומישאלוב היה מאוכזב מהצעה של בית"ר(כחצי מיליון שקל ברוטו) אך לאחר שהבין כי קורנפיין אינו יכול להוסיף מעבר להצעה זאת פרט לשינויים קוסמטיים החליט הקשר שלמען עתיד הקריירה שלו הדבר הנכון ביותר עבורו יהיה לשחק השנה בבית"ר ירושלים על אף שקיבל הצעות מעט יותר גבוהות מקבוצות אחרות, אך עדיין מצפה שבבית"ר יילכו לקראתו במספר פרטים בחוזה. ללא קשר, מישאלוב, מור דהאן וסרג' איילי עדיין לא יכולים ליטול חלק במשחק גביע הטוטו נגד באר שבע בשבת ולא יוכלו לעשות זאת עד למכירתו של טוטו תמוז שכתוצאה מכך ניתן יהיה להעביר את חוזיהם בבקרה התקציבית.

בנוגע לדריו פרננדז, הקשר צפוי לתת את תשובתו למועדון ב-24 השעות הקרובות. פרננדז מחכה לראות מה ייצא במפגש בין פאוק סלוניקי לאייאקס, אך לא מדובר כאן על הרצון הגדול שלו לשחק בצ'מפיונס אלא בעיקר בעובדה כי במידה ותעבור תרוויח פאוק כ-2.5 מיליון יורו ותוכל להבטיח ולהתחייב לחוזהו של הקשר כולל ערבויות מלאות ולכך השחקן עדיין ממתין. במידה ופאוק תפסיד נראה כי הסיכויים שפרננדז יישאר גבוהים מאוד.

גורם בבית"ר אמר היום: "הרבה זמן לא היו כל כך הרבה אוהדים לאייאקס בירושלים". גם במידה ופאוק תעבור, פרננדז יבקש עוד מספר ימים לבדוק את האופציה והערבויות בכדי לקבל החלטה, כשגם האופציה להצעה משודרגת מצד בית"ר נמצאת על הפרק בעקבות הלחץ הגדול של הצוות המקצועי והאוהדים להשאיר את הקשר בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully