וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלצ'וק וערפאת סיכמו בהפועל עכו

הדס גרינברג

4.8.2010 / 21:30

השניים הרשימו את מאמן הקבוצה אלי כהן ויחתמו במועדון לעונה אחת עם אופציה לאחת נוספת. וייצמן: "מאמין שנבנה סגל טוב"

הקשר/חלוץ ניקולאס פלצ'וק סיכם היום (רביעי) את תנאיו בהפועל עכו. היהודי - ארגנטינאי, שהצטרף לקבוצה במחנה האימונים בסלובניה ושב איתה ארצה, סיכם במועדון לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. שחקנים בקבוצה, ששיחקו עם פולצ'וק במחנה האימונים, העידו שמדובר בשחקן עם טכניקה טובה, שיכול להועיל לקבוצה.

בנוסף לפלצ'וק, גם החלוץ ג'קו ערפאת מצטרף לקבוצה באופן רשמי וגם הוא חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. כזכור, הטוגולזי הגיע לקבוצה מספר ימים לפני מחנה האימונים, נבחן אך לא יצא עם הקבוצה למחנה האימון מכיוון שלא נמצאו אשרות מתאימות. בזמן הזה הוא המשיך להיבחן בארץ וקיבל מספר דקות במשחק האימון מול הפועל פתח תקוה ובגביע הטוטו, בו הובסה הקבוצה 4:1 על ידי מכבי חיפה. מעבר לכך, ערפאת זכור בארץ לאחר ששיחק בעונה הקודמת בבני סכנין, בה כבש רק ארבעה שערים, אבל הספיק לאלי כהן שהתרשם מהחלוץ.

יו"ר עכו ציון וייצמן התייחס להחתמות: "אנחנו בונים לאט לאט ולפי הצרכים והיכולות שלנו בצורה מחושבת. אני מאמין שנבנה כאן סגל טוב לעונה הקרובה".

היום קיימה עכו משחק אימון מול אשקלון, שהסתיים בתוצאה 1:1, למרות יכולת חלשה מאוד של הקבוצה. את שני השערים כבשו שחקנים של עכו, כשבמחצית הראשונה שער עצמי של אלי ארליך העלה את אשקלון ליתרון ובמחצית השנייה איזן ליאור סיידר. שותפו במשחק: הרכש הטרי ערפאת ואיברהים עבדול ראזאק. לעומתם, פלצ'וק הפצוע לא נכלל בסגל, גם ליעד אלמליח הפצוע ואובודו אוקוצ'ה שהגיע על קביים נעדרו. בעכו מעידים שאשקלון בנתה קבוצה טובה, בין היתר שיחקו שם רביד גזל וערן לוי.

עדכון ראשון: 18:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully