וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבו: "אני מצפה לסיים על הפודיום"

4.8.2010 / 15:35

נבחרת השחייה מתכוננת ליציאה לאליפות אירופה עם הרבה ציפיות. בעקבות היעדרות בר אור, ברנע ישחה חופשי בשליחים

אתר רשמי

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת השחיה של ישראל ממשיכה להתכונן לפתיחת אליפות אירופה בשחיה, שתחל בשבוע הבא, כאשר 12 שחיינים ייצגו את הנבחרת באליפות, שהינה תחרות המטרה של הקיץ. בין הבולטים בנבחרת המועמדים להעפיל לגמרים נמצאים גל נבו, שסיים במקום השישי באליפות העולם האחרונה, גיא ברנע, שינסה להשיג גמרים ב-50 ו-100 מ' גב והשחיינית עמית עברי, שתככב במשחי הפרפר.

כידוע, נמרוד שפירא בר אור אינו נמנה על חברי הנבחרת בשל הסכסוך המתמשך בינו לבין איגוד השחיה. אתמול (שלישי) הוציא האיגוד הודעה שבה גולל את גרסתו לנתק בין האיגוד לשחיין הישראלי, שלא ייצג את הנבחרת באליפות בבודפשט. הנבחרת תצא ביום שישי להונגריה, כשכבר עכשיו ברור שבעקבות היעדרותו של שפירא בר אור, רביעיית השליחים במשחה המעורב תחלש. במסגרת השינויים, הוחלט שברנע ישחה את הסגנון החופשי ויונתן קופולב הצעיר יחליף את ברנע במשחה הגב.

"כרגע נראה לי שאני נמצא בכושר טוב", אמר נבו. "התחרות האחרונה הייתה באפריל ולקחתי שם מדליה, ונראה לי שאני בכושר יותר טוב אפילו. זה היה צפוי שידברו על מדליה. בשנה שעברה הייתה שישי בעולם ב-400, אז זה טבעי שמדברים על מדליה וגם אני מצפה לסיים על הפודיום. זה קצת מלחיץ, אבל זה כיף שיש את הציפיות האלה. בגלל החליפות הזמנים היו יותר איטיים, אבל אני מרגיש טוב".

גיא ברנע: "אם אני אגנוב מדליה ב-50 מ' גב, זה יהיה נחמד מאוד. ב-100 אני רוצה להתקרב לטופ 5 כי זה יציב אותי במקום שממנו אפשר להתקדם לגמר באולימפיאדה".

מאמן הנבחרת, לאוניד קאופמן, התייחס לסיפור המורכב מול שפירא בר אור, ואמר: "הסיפור הוא ארוך ועצוב. לדעתי זה לא רק נמרוד אלא אנשים שנמצאים סביבו. אנשים קרובים אליו, כמו אבא שלו שקורא לעצמו מאמן מקצועי. הכל ביחד מביא לסיפור העצוב הזה. לנמרוד הייתה אופציה לנסוע לאליפות אירופה, אבל היו כמה תנאים, שהוא היה צריך להצהיר מתי הוא מגיע ארצה. נמרוד היה צריך להגיד שהוא רוצה לנסוע לאליפות אירופה כדי לתת את המקסימום. באליפות העולם היו דברים הפוכים".

קאופמן התייחס גם לציפיות שלו מהאליפות, ואמר: "אפשר לדבר על מדליה, אבל בספורט יש תכנון, ביצוע ודרך. אם גל וגם אני בתור מאמן, עשינו את הדרך נכון, אז הוא יגיע למדליה. אני חושב שגל נמצא במצב טוב. גיא ברנע זה שחיין שמאוד רגוע שבדרך כלל לא מפשל. הוא שחה בצורה רגועה באליפות ישראל ואני מניח שבאליפות אירופה הוא יהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully