וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטענות הזויות ולא מחזיקות מים"

4.8.2010 / 11:57

ועדת האיתור לא רצינית? הבחירה בגיא לוזון נובעת מנפוטיזם? עמוס לוזון חושב אחרת על רקע המינוי שאמור להתקבל היום: "אנשים רעים מניעים את התנועה לאיכות השלטון. גיא ראוי יותר מכל מאמן אחר. אם לא היו קוראים לו גיא לוזון, כולם היו מברכים ומתחננים שייקח את התפקיד"

נשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון, פותח פה גדול על התנועה לאיכות השלטון שמבקרת את הליך מינויו של גיא לוזון לתפקיד מאמן הנבחרת הצעירה. כידוע, היום (רביעי) אמור אחיינו של יושב ראש ההתאחדות להיבחר לתפקיד במסגרת ועדת האיתור שהוקמה לצורך המינוי. עמוס לוזון, בהתבטאות ראשונה בעניין, מאשים את התנועה בניסיון לרדוף אחר כותרות וטוען כי גורמים אינטרסנטיים ניסו להשפיע עליה כדי למנוע את המינוי מטעמים שונים, זאת על רקע מכתב שהוציאה התנועה לשרת התרבות והספורט, לימור לבנת.

"האנטי של התנועה לאיכות השלטון נולד כי אותם אנשים מחפשים פרסום, שהשם שלהם יתנוסס בעיתון", טוען לוזון ומאשים: "התנועה הזו מחפשת כותרות ועובדה שמתייחסים אליהם בתקשורת. גם הם יודעים שאין להם אחיזה במציאות. גיא לא נחשב לפי חוק העמותות לקרוב משפחה. גם אם ממנים קרוב משפחה, יש תנאים והם אומרים שהוא לא יוכל להרוויח יותר מעשרה אחוז מהשכר הכללי שמשולם על ידי אותה עמותה. אין לו שום בעיה להתמנות לתפקיד מבחינת הקרבה המשפחתית שלו. כל הטענות הן הזויות ולא מחזיקות מים. אנשים רעים מניעים את התנועה הזאת".

לוזון התייחס גם להליך מינויו של המאמן: "מעולם לא מונה מאמן שלא על ידי ועדת האיתור ולא על ידי הנהלת ההתאחדות. בפעם הראשונה בהיסטוריה של ההתאחדות, בגלל שרוצים להיות יותר צדיקים מהאפיפיור ורוצים לקבל חותמת של 'בד"צ העדה החרדית' למינוי, פנו להליך שאותו התווה היועץ המשפטי של ההתאחדות בעקבות פנייה למבקר המדינה. הולכים כאן בצורה הכי נקייה וברוכה. בדך כלל בא היושב ראש וממנה מאמנים, אחרי שהוא מביא אותם לאשרור של המזכירות. מדובר רק באישור פורמלי. אבל כאן? הפעם מסיבות יותר טהורות מטהורות אבי לוזון לא מתערב במינוי. אתה יודע משהו? לא רק שהוא לא יהיה נוכח בישיבה היום, הוא גם לא מתכוון להגיע להתאחדות לכדורגל. הוא רוצה להיות רחוק מהכל".

"המינוי של גיא מבחינה מקצועית ראוי יותר מכל מאמן אחר", התייחס לוזון למינוי מבחינה מקצועית. "הרקורד מדבר בעד עצמו. הוא לא צריך את הדוד שלו כדי לקבל את האולימפית. אם לא היו קוראים לו גיא לוזון כולם היו מברכים ומתחננים הכל כדי שיקבל את המינוי. תגיד לי אתה, מה הוא צריך את זה? מבחינה כלכלית, בליגת העל הוא היה מקבל פי שניים מאשר בהתאחדות. אין לו אינטרס אחר חוץ מלקדם את הצעירים. הרצון שלנו הוא לקדם את הנבחרות, שסוף סוף יגיעו להישגים. אותם אנשים שניסו להשפיע על דעת הציבור ופנו לתנועה לאיכות השלטון כדי ליצור בעיות הם אנשים אינטרסנטיים ורעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully