וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי אפשר לגעת בהם

יובל קליין

4.8.2010 / 10:43

ג'רמי הליקסון משלים חוסרים בטמפה ביי, דני אוגלה זורח בקלאץ' ומאט קיין וליריאנו חומות פלדה. יובל קליין חובט לסייקל

סינגל: ג'רמי הליקסון

ג'ים ת'ומה הוותיק, שחבט ל-577 הומרים ב-19 שנות קריירה, עלה לחבוט עבור הטווינס מול הרייז, כשמולו עמד ילד בן 23 בהופעת בכורה במייג'ור ליג, ג'רמי הליקסון. הליקסון, שסקאוטים שעקבו אחריו השוו אותו לרוי אוסוולט, הראה לת'ומה את הארסנל שלו עם פאסטבול, כדור מסובב וצ'יינגאפ שגרמו לת'ומי פעמיים להניף את המחבט ולפספס את הכדור.

הליקסון, שמכונה "הלבוי", ממשיך את סיפור העונה של שחקנים צעירים שכבר במשחקם הראשון נותנים את הטון בליגה. למרות זאת, הרוטציה של הרייז הייתה צריכה רק יום מנוחה אחד ולכן יום לאחר שהליקסון עלה להגיש, הוא כבר חזר לטריפל A. הליקסון יכול לעזור לרייז בבולפן כי אנדי זוננשטיין מלכלך השנה. הוא יכול להיות האקס-פקטור כמו שג'ובה צ'מברליין היה ליאנקיז ב-2007 כשעלה לעזור בבולפן או כמו דייויד פרייס מהרייז עצמם, שעזר לקבוצה להגיע לוורלד סירייס ב-2008. רק שהיתושים לא יבואו שוב לעקוץ.

דאבל: מאט קיין

מאט קיין פגש את הדודג'רס כבר 14 פעמים בקריירה, אבל מעולם לא הצליח לרשום ניצחון על הקבוצה מלוס אנג'לס. מאזנו עומד על 8:0 וביום ראשון הוא היה נחוש להשיג את ניצחונו הראשון.

באצטדיון מפוצץ באוהדים המנופנפים במטאטא כדי לחגוג את הסוויפ של הג'איינטס, עלה קיין לגומה והגיש 124 פעמים ב-8.2 אינינגים. הוא שרף שבעה חובטים והצליח להשאיר את הדודג'רס על האפס. באינינג השישי, טריפל של אדגר רנטרייה הכניס שני רצים וקיין הוריד את הקוף מהגב. הג'איינטס סוגרים על הפאדרס וההבדל ביניהם הוא משחק בודד.

טריפל: דן אוגלה

144 הומרים יש לדן אוגלה במדי פלורידה מארלינס בקריירה, שיא מועדון. הוא שבר בסוף השבוע את השיא שהיה שייך למייק לואל (שחזר מהמתים הלילה בבוסטון עם הומר למפלצת הירוקה).

שחקן הבסיס השני נהנה מעונה טובה והוא לא רק מצליח לעלות לבסיס (367. OBP), אלא גם להעיף 24 פעמים את הכדור ליציע ולהכניס 66 רצים. הוא מוביל את שלוש הקטגוריות הנ"ל של המארלינס, שעדיין לא גמרו את הסיפור רשמית העונה, אבל נדמה שהמטרה שלהם בגדול היא לשמור על מאזן חיובי.

הומראן: פרנסיסקו ליריאנו

המגיש השמאלי של מינסוטה בלתי ניתן לפגיעה. ליריאנו השווה שיא קריירה עם 11 סטרייקאאוטים בניצחון של הטווינס על קנזס-סיטי בראשון, ויחד עם זה הוא הגדיל את מספר האינינגים שלו ללא ריצה לחובתו ל-21. זה הרצף הארוך במייג'ור ליג כרגע.

הטווינס שנהנו משמונה ניצחונות רצופים הגיעו לסדרה עם הרייז, שם הם הפסידו כבר שני משחקים. בגלל הרוטציה, ליריאנו לא יפגוש את הרייז וינסה להגדיל את הרצף בפרוגרסיב פילד, קליבלנד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

השקית החומה: מייק קמרון וביל סמית'

1. בהודעה לתקשורת שיצאה ביום שני אחה"צ, הודיעה בוסטון רד-סוקס שמייק קמרון יכנס ל-DL. זאת תהיה הפעם השלישית של קמרון ברשימת הפצועים השנה. זה התחיל באימוני האביב עם בקע והמשיך לאבנים בכליות, וכרגע נראה שקמרון עדיין לא החלים מהבקע ואולי יצטרך לעבור ניתוח שישבית אותי לשארית העונה.

בסך הכל, קמרון שיחק 48 משחקים מתוך 107 המשחקים של הסוקס השנה, וגם בהם הוא לא תרם את היכולת שבבוסטון ציפו לה. הוא חבט לארבעה הומרים ו-15 ריביז. בדיעבד, אם קמרון לא היה חותם בבוסטון, אלסבורי היה נשאר במרכז והברכיים של בלטרה לא היו שוברות לו את הצלעות. זה היה מונע מאוהדי בוסטון לראות שחקני מיינור ליג כמו דניאל נאבה וריאן קליש (הילד חיה, תיקל את קרלוס סנטנה כמו טדי ברוסקי וזרק את הכדור כמו טום בריידי) מלשחק באאוטפילד. כמובן שכל זה נאמר בדיעבד, אבל הדבר היותר עצוב הוא שלקמרון בן ה-37 יש חוזה לעוד שנה בפנוויי פארק, בניגוד לבלטרה ששוב יהיה שחקן חופשי.

2. ווילסון ראמוס שכבר הוזכר פה בעבר, הוא תופס צעיר שהראה את הפוטנציאל שלו לאחר שג'ו מאוור נפצע בתחילת העונה. הטווינס ידעו שאין להם מה לעשות עם ראמוס כי יש להם כבר תופס שהוא MVP ולכןההחלטה של ביל סמית' להעביר את ראמוס בטרייד נראית לגיטימית לחלוטין. אבל להעביר את ראמוס תמורת מאט קאפס זה לא רציני. אני מבין שמינסוטה הייתה בלחץ להשיג קלוזר במקום ג'ון ראוץ' וג'ו ניית'ן הפצוע, אבל באמת – אתם לא יכולים להיות רציניים. זה כולו מאט קאפס, לא מריאנו ריברה. הנשיונלס ניצלו את הלחץ של הטווינס, אמרו תודה רבה וקיבלו תופס לעתיד. הם העבירו את הרוקי דרו סטורן לעמדת הקלוזר וכרגע הבחירה מספר 1 ברוס הארפר יעבור לאאוטפילד.

המספר הנוסף

אלכס רודריגז מצטרף לחיילי צה"ל בקריאת "עד מתי?". א-רוד מנסה להשיג את ההומראן ה-600 שלו כשכבר יש לו 46 הופעות עם המחבט.

לאנחל סאנצ'ז, השורטסטופ של האסטרוס, היו שישה ריביז בניצחון המוזר של יוסטון 4:18 על סט לואיס. זה היה הניצחון השביעי ברציפות של יוסטון, ארבעה מאז עזיבתו של אוסוולט ושלושה מאז ברקמן.

באק שוואלטר רשם ניצחון בהופעת הבכורה שלו כמאמן בולטימור אוריולס. האחרון שעשה זאת היה סם פרלוזו ב-2005. שניהם ניצחו את האיינג'לס.

הג'איינטס השפילו את הרוקיז הלילה כשניצחו 0:10. שחקני קולורדו רשמו עשרה סטרייקאאוטים רצופים, שיא מועדון.

אחרי 105 משחקים ו-414 הופעות עם המחבט הצליח חואן פייר לרשום את ההומר הראשון שלו העונה בניצחון על דטרויט. זה כבר אחד יותר ממה שהיה לו בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully