וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא נחזיק אף שחקן בכוח"

3.8.2010 / 17:43

מאמן מכבי חיפה דיבר לפני היציאה לגומלין במינסק על מדיניות המועדון. חמד תורגל על חשבון גדיר, בוקארי: "בעוד יומיים אחתום בטוניסיה"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: דורון שטיין

רגע לפני ההמראה לבלארוס למשחק הגומלין נגד דינמו מינסק ביום חמישי, מכבי חיפה ערכה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים לסיכום ההכנות בארץ. הירוקים מחזיקים ביתרון נזיל של 0:1 מאותו שער שהבקיע ולדימיר דבאלישווילי בשבוע שעבר בקרית אליעזר, ובקבוצה דיברו על ההיערכות לקראת המשחק החשוב והמכריע.

"נתכונן היום ומחר למשחק במינסק, ואנחנו באים עם תוצאה מינימלית שטובה", סיפר אלישע לוי בפתח מסיבת העיתונאים. "המשחק יהיה שונה מזה שהיה בקרית אליעזר, ונעשה הכל כדי להיות מוכנים ולעבור שלב. אני חושב שכשאתה משחק במצב כזה, צריך לדעת לשחק על תוצאה. היו לנו מספיק הזדמנויות לנצח יותר מ-0:1 ושער חוץ במקרה הזה יהיה משמעותי. לא נבוא להתגונן אבל מצד שני נצטרך להרחיק אותם מהשער שלנו. ברור לי שהם יבואו ללחוץ מהרגע הראשון. נצטרך להשיג את שער החוץ שיהיה יקר. אם היינו מנצחים 0:2 הייתי יותר רגוע, אבל זה רק אם. אצלנו בבית הם הסתגרו ושלחו שניים או שלושה שחקנים למעלה. אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מתגוננים כמו שצריך ומנסים להשיג את השער".

על העובדה שהמשחק יערך באיצטדיון הלאומי של בלארוס, אמר לוי: "זה המגרש שהם משחקים שם במפעלים האירופאים. המגרש גדול, אבל אפשר וצריך לשחק כדורגל וזה מה שנעשה". לוי הודה שיש לו כמה התלבטויות לגבי ההרכב, ואמר: "יש לי יותר אפשרויות, פעם לשחק עם גדיר כשצריך מהירות או פעם עם תומר חמד כשצריך טכניקה. נקווה שנמצא את ההחלטה הנכונה וההרכב המתאים כדי שנוכל לעבור שלב".

על רקע הדיווחים על עזיבה אפשרית של שחקן מפתח נוסף, פיטר מסיללה, שעשוי לעבור לסלטיק, לוי אמר על מדיניות המועדון בנושא, ואמר: "אני מתכוון לפתוח איתו. לא שמעתי משהו ספציפי שהוא הולך לעבור, אבל מצד שני זה גם לא סוד שאם תהיה קבוצה מתאימה, אנחנו לא נחסום אותו. אני לא בעד לקבל שחקן ממורמר שלא מפיקים ממנו שום דבר. בסופו של דבר, זה אורח החיים של קבוצת כדורגל כי שחקנים באים ושחקנים הולכים".

לוי התייחס לשחרורים הרבים שחוותה הקבוצה הקיץ, והסביר מדוע לא עמד בדרכם של השחקנים: "אני לא רוצה להחזיק פה שחקנים בכוח. אין לנו הרבה ברירות. במכבי חיפה ובכל מקום נאור בעולם, כששחקן מחליט שהוא רוצה לעזוב, משחררים אותו. אני לא מעוניין להחזיק אף אחד בכוח. לאט לאט נמצא שחקנים שייתנו את הכל למכבי חיפה. כרגע אנחנו נערכים למשחק במינסק, כשכל הזמן יש מחשבות ורצון להתחזק בעמדות שאנחנו צריכים. נמשיך בכיוון הזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

משומר יפתח במקום עוסמאן

באימון האחרון של חיפה בארץ, תירגל אלישע לוי את ההרכב לקראת המשחק. השינויים המשמעותיים ביחס למשחק הקודם הם הצבתו של אייל משומר כמגן ימני במקום עלי עוסמאן, שסובל מפציעה ובינתיים אינו כשיר. בנוסף, המאמן בחר לתרגל גם את החלוץ תומר חמד בהתקפה במקום מוחמד גדיר.

חמד היה אחד המצטיינים בניצחון האחרון על הפועל עכו וכבש את אחד השערים בפנדל, כשנראה שכמות המצבים שאליהם הגיע במשחקי המבחן גרמה ללוי להתלבטויות רבות. שי מימון ואיגנסיו קאנוטו ישחקו במרכז ההגנה, כשפיטר מסיללה ימשיך בעמדת המגן השמאלי. בקישור ימשיך לפתוח גוסטבו בוקולי לצד ג'ון קולמה. יניב קטן, ליאור רפאלוב וולדימיר דבאלישווילי ישלימו את ההרכב.

החלוץ סאדאת בוקארי הגיע לאימון הקבוצה ככל הנראה על מנת להסדיר את ענייני עזיבתו. הערב סיכם השחקן באמצעות סוכנו, דודו דהאן, על השאלתו לקבוצת אטואל דו-סאהל הטוניסאית. בוקארי מסר בתגובה: "בעוד יומיים אני אמור לחתום על החוזה ולעבור בהשאלה לעונה אחת. אני מאמין שבעונה הבאה אחזור למכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully