וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארב שוב פורש. סופי?

3.8.2010 / 18:05

הקוורטרבק שלח הודעת SMS לשחקני מינסוטה ובה כתב: "זה סופי". אם יתלה את הקסדה, תהיה זו הפרישה השלישית שלו

האם הפעם הודעת הפרישה של ברט פארב סופית? ה"סטאר טריביון" במינסוטה מדווח היום (שלישי), כי הקוורטרבק הודיע לראשי מינסוטה וייקינגס, קבוצתו בעונה החולפת, כי לא ישוב לשחק בעונה הקרובה. על פי הדיווח, פארב שלח לחבריו הודעות SMS ובהן המסר "זהו זה".

מחנה האימונים של הווייקינגס כבר החל, ולפני ימים אחדים ביקר המאמן בראד צ'ילדרס את פארב כדי לשמוע מהי עמדתו על מנת להתכונן לעונה. בשלב זה בדיוק הצטרף פארב בשנה שעברה לווייקינגס, והוליך אותם לגמר ה-NFC, בו הפסידו לניו אורלינס.

הסיבה לפרישה הצפויה היא ככל הנראה בריאותית. פארב סבל בשנים האחרונות מפציעות רבות, כשבפגרה הנוכחית הבעיה המרכזית היא בקרסול. מספר 4 כבר אמר בעבר כי ישחק אם הקרסול יאפשר, וההשערות הן שמצבו הפיזי לא נותן לו לעלות למגרש.

הודעת הפרישה הצפויה תהיה השלישית של פארב בתוך שנתיים. לאחר עונת 2008 הוא הודיע כי הוא פורש מגרין ביי, אך לאחר מכן חזר בו ועבר לשחק בג'טס. בסיום אותה עונה שוב הכריז הקוורטרבק על פרישה, אולם באוגוסט הצטרף למינסוטה. יש עוד יותר מחודש עד בעיטת הפתיחה של העונה, אולם בהתחשב בעיתוי של ההודעה, נראה שהפעם זה סופי. דגש על "נראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully