וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן כהן הצטרף לאימוני בית"ר ירושלים

הקשר היהודי-צרפתי הגיע להבנות עם הקבוצה מהבירה, אבל עדיין לא שוחרר מהפועל רעננה. הבלם מור דהאן חתם ל-3 שנים

הקשר היהודי-צרפתי, סטיבן כהן, הצטרף היום לאימוני בית"ר ירושלים. נכון לעכשיו, השחקן יערוך אימוני כושר בלבד נכון ויצטרף לאימונים הטקטיים אם וכאשר יחתום בקבוצה.

למרות שהוא הגיע להבנות בקבוצה מהבירה, כהן עדיין לא קיבל עדיין את השחרור מהפועל רעננה ולכן לא יכול להצטרף אליה רשמית. כזכור, אשר אלון דורש פיצוי כספי בתמורה לשחרורו, וטוען כי הסעיף בחוזהו קובע כי במידה ורעננה תרד ליגה, כפי שאכן קרה, הקשר הצרפתי ישוחרר אך לא בחינם. "אין שום הבנות עם בית"ר בנתיים", הסביר היום אלון. "נעשתה פנייה אבל זה רחוק מאוד וכמו שזה נראה עכשיו זה יוכרע רק בבוררות".

בית"ר ירושלים החתימה הבוקר את בלם מכבי חיפה מור דהאן לשלוש שנים. דהאן החמיץ היום את אימון הקבוצה על מנת לנסוע לחיפה ולהסדיר את ענייניו מול מכבי חיפה, ובשעות הצהריים קיבל את טופס השחרור מסגנית האלופה ויהפוך מחר באופן רשמי לשחקן בית"ר ירושלים. הבלם, שהרשים מאוד את אורי מלמיליאן שלחץ להחתימו, שוחרר ממכבי חיפה בתמורה לכך שויתר על חוזהו במועדון שעמד על כ-70 אלף דולרים לעונה.

בבית"ר ירוויח דהאן פחות מבחיפה, אך הוא העדיף לותר על הכסף הגדול כדי להצטרף למועדון מהבירה. בשבועות האחרונים דיבר אורי מלמיליאן רבות עם דהאן והבהיר לו כי הוא בונה עליו ורואה בו פוטנציאל גדול כבלם העתיד של בית"ר ירושלים, לכן עשה השחקן מאמצים רבים כדי להצטרף לקבוצה וכאמור ויתר על סכומים נכבדים שהיה אמור להרוויח בחיפה.

דהאן בן ה-21 שיחק בשנה שעברה במדי אחי נצרת הן כבלם והן כמגן ימני והיה חלק מנסיונות הקבוצה לשרוד בליגה תחת ג'ון גרגורי, שגם כן האמין בשחקן הצעיר ואף ניסה להביאו עמו למ.ס אשדוד. מחר יגיע הבלם יחד עם סוכנו דודו דהאן לבית וגן ויהפוך באופן רשמי לשחקן הקבוצה.

המגן הימני ליאור ראובן, שחתם על חוזהו הבוקר, אמר: "זהו יום מאושר מאוד בשבילי. אני מאוד מקווה להחזיר לאנשים במועדון שהאמינו בי. כבר אחרי האימון הראשון שלי בקבוצה האמנתי שאחתום בסופו של דבר, סמכתי על האנשים שהביאו אותי לכאן והם לא איכזבו אותי ואני שמח על כך".

(עדכון ראשון: 12:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully