וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה ממתינים למיצוי הליך התביעה של גולן

3.8.2010 / 11:00

אלישע לוי ביקש להחתימו מיידית אם יעזוב את לוקרן. המאמן מחכה לתשובה ממסיללה. חיים זיסקינד בדרך להפועל הרצליה

במכבי חיפה ממתינים למיצוי הליך התביעה שהגיש עומר גולן נגד לוקרן. לטענת גורמים בכירים במועדון, אלישע לוי ביקש להחתימו מיידית אם יתברר שיעזוב את לוקרן. בינתיים, המאמן ממתין לתשובה סופית מפיטר מסיללה, שעל פי התקשורת האנגלית מועמד למספר קבוצות באנגליה, ביניהן בירמינגהאם. מקורב לעסקה טוען כי הקבוצה האנגלית כבר אינה מתעניינת בשחקן, אך השחקן סיפר לחבריו כי הוא עדיין מועמד.

כפי שפורסם אתמול, הקבוצה פתחה במשא ומתן לרכישת כרטיסו של שלומי אזולאי. אתמול חלה התקדמות כשהתברר שלוי שוחח עם החלוץ והודיע לו כי הוא יכול לחזור להתאמן בקבוצה לאחר שיחזור ממחנה האימון של הפועל כפר סבא בבולגריה. אם הקבוצות יגיעו לסיכום, אזולאי יחתום רשמית.

המאמן אלישע לוי דיבר אתמול עם שחקניו על המשחק מול הפועל עכו ושיבח את היכולת ההתקפית של הקבוצה, אבל השחקנים מבינים שמול דינמו מינסק המשימה תהיה קשה בהרבה. "אסור לנו לזלזל במשחק הגומלין, מינסק משחקת בבית שונה מאשר בחוץ", אמר שחקן בקבוצה. הערב תקיים הקבוצה אימון אחרון ומסיבת עיתונאים לפני היציאה למינסק. מחר הקבוצה תערוך אימון אחד על אדמת בלארוס לפני המשחק שיקבע האם היא תעפיל לשלב הבא.

השוער השלישי חיים זיסקינד סיכם עקרונית בהפועל הרצליה, אותה המאמן בני טבק, והוא אמור להצטרף אליה בימים הקרובים. עדיין לא ברור האם השוער תום אלמדון יסכים להמשיך בקבוצה במצב הנוכחי, אבל הוא ייכלל בסגל למשחק מול מינסק לאור הפציעה של ניר דוידוביץ'. החלוץ הגנאי מהטמה אוטו הודיע לראשי המועדון כי יגיע לישראל אחרי ה-8 באוגוסט, משום שאז צפוי לו משחק במדי הנבחרת הצעירה.

בינתיים במינסק, סרגיי קיסליאק, שלא הגיע עם הקבוצה למשחק הראשון בישראל, חזר מתקופת מבחנים באלופת רוסיה, רובין קאזאן, שאמורה להשיב לו בימים הקרובים. הקשר בן ה-23 הצטרף לאימוני הקבוצה וצפוי לשחק נגד מכבי חיפה. קיסליאק הוא אחד משני שחקני דינמו שזומנו ביממה האחרונה למשחק הידידות של נבחרת בלארוס נגד ליטא בשבוע הבא, כשבנוסף אליו זומן גם הקשר אנטון פוטסילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully