וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "העונה תהיה מלחמה על המקום בסגל"

2.8.2010 / 15:28

הפועל פ"ת גברה במשחק אימון על עראבה (1:2), המחליפים בלטו, תורג'מן וקדוסי כבשו. אג'ידה, זגורי ובן חמו יעברו בבקרה

הפועל פתח תקוה גברה הבוקר (שני) במסגרת משחק אימון על אחווה עראבה בתוצאה 1:2, כשהמאמן אלי מחפוד החליט לעלות עם ההרכב השני מחוזק באחיו של קשר בני יהודה לירוי צעירי, שון צעירי (18), שהגיע היום לאימון וייבחן בקבוצה. את השערים לזכות הקבוצה כבשו אלון תורג'מן, שהופך להיות אחת ההפתעות הנעימות בקבוצה מאז מחנה האימון, ואוהד קדוסי, שנכנס במחצית השנייה.

תום קשתי פתח בשערה של הקבוצה ואוסטין אג'ידה החליף אותו בהמשך. כפי שפורסם אתמול, השוער וויליאם אמאמו ישוחרר בקרוב מהקבוצה לאחר שהבעלים תומר סיני הגיע למסקנה שעדיף למכור אותו לאור היכולת שהציג שניר דורי במשחק האחרון בגביע הטוטו מול בני יהודה. מרבית שחקני ההרכב הראשון, בהם דניאל אדו, עמנואל מתיאס, ג'ונתן אסוס, ג'וניור ויסה ודודו ביטון, לא שותפו במשחק. "יש לנו סגל חזק. העונה תהיה מלחמה גדולה על הכניסה ל-18, לא רק על ה-11 שיעלו בהרכב", אמר מחפוד בתום המשחק.

במהלך המשחק נעשו ניסיונות גישור מול הנהלת עראבה באשר למגן חמודי בריק, שהקבוצה הציבה לו אולטימטום לפיו אם לא יביא את טופס השחרור מקבוצתו הקודמת, הוא ישוחרר. עראבה עדיין מסרבת לשחרר את בריק, שפתח במשחק היום, ולכן הוא לא עבר בבקרת התקציבים. הקשר ישראל זגורי אמור לעבור השבוע בבקרה, לאחר שיקבל שחרור ממכבי חיפה. גם הקשר אור בן חמו, שפתח במשחק, נמצא במעמד דומה. המנכ"ל אפי צפריר יעביר השבוע גם את עידו אקסברד ואוסטין אג'ידה בבקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully