וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ גיאורגי ומגן גאבוני יגיעו למבחנים בבית"ר ירושלים

דור בלך

2.8.2010 / 20:13

לבאן מלקדזה (30) וג’ורג’ אמבורווה (24) יגיעו השבוע. אלון מסרב לשחרר את סטיבן כהן מרעננה, תמוז מתרחק מבירסחוט

שני שחקנים זרים יגיעו השבוע למבחנים בבית"ר ירושלים: החלוץ הגאורגי לבאן מלקדזה, ומגן נבחרת גבון ג’ורג’ אמבורווה. למילקאדזה (30, 1.86 מ') ארבע הופעות במדי נבחרת גאורגיה. החלוץ הגבוה נחשב לחלוץ בולט בליגה הגאורגית, החל את דרכו בדינמו טבליסי ובשנת 2001 אף הושאל לקבוצה האיטלקית סיינה, אך לא שיחק שם אפילו דקה, ושב לליגה הגאורגית.

בקבוצת וו.י.ט. טיביליסי, שבה שיחק בין השנים 2000 ל-2003, הבקיע 42 שערים ב-75 משחקים. דינמו טיביליסי (2003 עד 2006) רשם 34 שערים ב-64 משחקים. בעונת 2006-2007 עבר לשחק בקבוצה הנורבגית וולרנגה ובעונה האחרונה שיחק באוזבקיסטן. בסך הכל במהלך הקריירה עד כה כבש החלוץ 84 שערים ב-167 משחקים בהם שותף.

ג’רג’ס אמבורווה (24), המשתייך לסגל נבחרת גבון, רשם בשורותיה 38 הופעות במהלכן כבש ארבעה שערים. המגן השמאלי החל את הקריירה בקבוצה הצרפתית סדאן בה שיחק שלוש עונות וחצי, רשם 24 הופעות וכבש שער בודד. בתחילת העונה החולפת רשם שתי הופעות במסגרת ליגת האלופות עם סקופיה, אך לאחר חצי עונה עבר לקבוצה הרומנית צחלוול בה רשם בחצי עונה 8 הופעות.

צמד השחקנים יגיעו במהלך השבוע הקרוב למבחנים בבית"ר ירושלים ובמידה וירשימו יפתח מולם משא ומתן. היום זכו השחקנים ליום חופשי מאימונים ומחר תקיים הקבוצה אימון בוקר בשעה 11:00 ואימון נוסף בערב.

בבית"ר ירושלים מודאגים מקצב המשא ומתן בין טוטו תמוז לבירסחוט הבלגית, ונראה כי החלוץ מתרחק ממעבר אפשרי לבלגיה. הבלגים הציעו לתמוז שכר של כ-150 אלף יורו לעונה בלבד, בעונה בבית"ר הוא משתכר מעל ל-250 אלף דולר. בירסחוט לא מתכוונת להשוות את חוזהו בבית"ר, ובמועדון הירושלמי מפעילים על השחקן לחץ רב שיסכים להצטרף לבלגים בכל זאת. במקביל, ממשיכים סוכניו של השחקן - גלעד ורונן קצב - לחפש עבורו אופציות אחרות בבלגיה ובהולנד, ומאמינים כי בימים הקרובים יתקבלו הצעות נוספות עבורו, בעיקר לאור העובדה שבית"ר מוכנה כעת למכור אותו בכ-250 אלף יורו, לעומת הדרישה המקורית של מעל ל-600 אלף יורו.

בינתיים, ממשיכים בקבוצה בהכנות לקראת היום שאחרי תמוז, ובו יוכלו להחתים שחקנים נוספים פרט לסרג' איילי שחתם בקבוצה. מחר ייפגש איציק קורנפיין עם סטיבן כהן, ובמועדון מעריכים כי יגיעו להבנות ויצליחו להחתים את הקשר על חוזה לעונה אחת. כהן שוחרר מרעננה בחינם מכיוון שהקבוצה ירדה ליגה, אך היה אמור להשתכר שם העונה ב כ-110 אלף יורו. בבית"ר מתכוונים להציע לו הרבה פחות, אך מעריכים כי רצונו להצטרף לקבוצה יעזור להם לגשר על הפערים, ומתכננים להציע לו חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, בשכר גבוה יותר.

"שסטיבן כהן יחפש את הכרטיס שלו"

על אף טענת סטיבן כהן כי הוא שחקן חופשי, הבעלים של הפועל רעננה, אשר אלון, מסרב לשחררו ללא תמורה לבית"ר ירושלים או לכל קבוצה אחרת. אלון אישר כי ההסכם על פיו כהן ישוחרר מחוזהו היקר ברעננה אם הקבוצה תרד ליגה אכן קיים, אבל טוען כי אין לו מניעה לגבות דמי העברה תמורת עזיבתו.

הצדדים אמורים לגשת בקרוב לבוררות ולא מן הנמנע כי בינתיים המעבר יתעכב ואף יתבטל עקב כך. אלון מסר בתגובה: "אם סטיבן כהן רוצה ללכת, שיחפש את הכרטיס שלו. הוא יצטרך להשתחרר מהפועל רעננה מפני שהוא חתום לשלוש שנים.
יהיה משפט ותהיה בוררות ונראה מה יהיה. חיכיתי שהוא יחתום בקבוצה אחרת. אם הוא משוכנע שהוא יהיה בבית"ר ירושלים, כנראה שהוא הסכים לשלם עבור הכרטיס שלו. הוא לא יכול לעבור בלי אישור שלי".

לאחר שאתמול הפגישה עם סוכנו של מור דהאן, דודו דהאן, העלתה חרס מכיוון שבבית"ר חשבו שהבלם עדיין משתכר בשכר חיילים וגילו כי הוא מחזיק בחוזה גבוה במכבי חיפה, ינסו הצדדים להגיע להבנות בימים הקרובים. אורי מלמיליאן מעוניין מאוד בבלם ושוחח עמו אתמול ארוכות. דהאן עצמו מוכן לוותר על חלק משכרו בחיפה ולהרוויח פחות על מנת לשחק בבית"ר ירושלים, ולכן ישנה אופטימיות בקרב שני הצדדים, על אף שעדיין לא הגיעו לסיכום כלשהו.

עדכון ראשון: 14:52
עשכון אחרון: 20:13

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully