וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "המשחק נגד מכבי חיפה לא מהווה אינדיקציה"

הדס גרינברג

2.8.2010 / 14:43

מגן הפועל עכו, שקיבל סופית את השחרור מהפועל אשקלון, לא נבהל מההפסד לסגנית האלופה: "יש עוד זמן להתארגן"

שחקנה החדש של הפועל עכו, רן קוז'וך, קיבל היום את השחרור לו המתין מקבוצתו הקודמת הפועל אשקלון. המגן כבר סיכם את כל תנאיו בעכו והתאמן איתה, אך עד היום באשקלון רשמו אותו במצבת השחקנים שהוגשה להתאחדות ולכן הוא לא יכול היה לחתום בקבוצה הצפונית. ביממה האחרונה הוציאו באשקלון את המגן מהרשימה בהתאחדות, מה שאפשר לו לחתום רשמית בשורות עכו.

קוז'וך, שצפוי לעבור בבקרה התקציבית בימים הקרובים, יכול היה לפגוש את האקסית שלו כבר ביום רביעי הקרוב לאור משחק האימון שמתוכנן בין השתיים, אך הוא ייעדר בגלל מתיחה ממנה הוא סובל. המגן התייחס היום למעבר שסוף סוף יצא אל הפועל ואמר: "אני שמח ויודע שמצפה לנו עונה קשה. אבל אני חושב שעם חיזוק נכון וצוות השחקנים הנוכחי נוכל לעשות תוצאות טובות יותר מבעונה שעברה". על ההפסד אתמול 4:1 בגביע הטוטו למכבי חיפה, הוסיף קוז'וך: "חצי קבוצה לא שיחקה אתמול כך שזו לא אינדיקציה. יש לנו שלושה שבועות להתארגן לליגה ואני מאמין שהשנה נוכל לסיים במרכז הטבלה".

הקשר היהודי-ארגנטינאי, ניקולאס פולצ'וק, צפוי להמשיך להיבחן בקבוצה ולקבל עוד דקות משחק במשחק האימון מול אשקלון ביום רביעי, שלאחריו צפוי המאמן אלי כהן לגבש החלטה על המשך דרכו. בקבוצה עדיין נמצאים בקשר עם הקשר הסרבי והחלוץ הסלובני שנבחנו במחנה האימונים, אך בעכו הבינו היום שלשני הצעה גם מהליגה הרוסית. מחר ובהמשך השבוע תערוך הקבוצה שני אימונים ביום לאור העובדה כי המאמן רוצה לחבר את השחקנים לזרים שלא נכחו במחנה האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully