וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנזק של ריוויס: 16,523 דולר ליום

2.8.2010 / 10:27

מגן הפינה של הג'טס מחרים רשמית את האימונים ומהמר על יתרת החוזה שלו. פציעות לרצים של דנבר בקהאלטר ומורנו

דארל ריוויס, מגן הפינה של ניו יורק ג'טס, מחרים רשמית את אימוני הקבוצה. כוונתו של ריוויס להולד-אאוט הייתה ידועה, והחרם נכנס רשמית לתוקף הלילה, כשהשחקן לא הגיע לאסיפת הקבוצה. ריוויס דורש שיפוץ בחוזהו ומנסה להשיג חוזה גבוה מזה של נאמדי אוסמואה מאוקלנד - 45.3 מיליון דולר לשלוש שנים, ולהפוך למגן הפינה הכי יקר בליגה. בשל תיקון בחוזה הרוקי שלו מלפני ארבע שנים (החוזה הוא לשש שנים), הוא צפוי להשתכר העונה מיליון דולר בלבד, אולם ב-2011 וב-2012 צפוי להרוויח 10 מיליון לעונה.

הנזק שגורם לעצמו ריוויס מהחרמת האימונים לא קטן. כל יום שבו לא יופיע יעלה לו 16,523 דולר, ו-20 המיליון שנותרו לו בחוזה הופכים ממובטחים ללא מובטחים. השחקן לקח הימור גדול מאוד, כשבשלב זה הצעת הג'טס ל-2010 עומדת על 5.3 מיליון דולר.

דנבר רק החלה את מחנה האימונים, וכבר מתמודדת עם פציעות של שני הרצים שלה, קורל בקהאלטר ונושון מורנו. מורנו נפצע ברגלו הימנית ונישא על רכב פינוי, ודקות ספורות אחר כך פונה גם בקהאלטר בשל פציעה ברגל שמאל. מורנו צפוי להחמיץ שלושה שבועות ובקהאלטר ישוב להתאמן בקרוב. שניהם אמורים להיות מוכנים לפתיחת העונה, אלא אם יקרה, כמובן, משהו בדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully