וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור פסר הוצע לקלינגר, שמחפש מגן וקשר אחורי

2.8.2010 / 10:29

פערים מונעים את הגעת המגן. שחקן בקבוצה: "קלינגר מנסה להוציא אותנו מפוסט טראומה". משה אבוטבול ייבחן

המגן נאור פסר הוצע לניר קלינגר ביממה האחרונה ומשא ומתן התנהל עם סוכניו, אך בינתיים נראה כי פערים כספיים מונעים את הגעתו. ייתכן ובימים הקרובים תהיה התפתחות בעניין, משום שפסר הוא אחד המגנים הישראלים הבכירים שנותרו בשוק השחקנים.

המגן משה אבוטבול ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל אשקלון והפועל רמת גן יגיע להיבחן היום בקבוצה, אך אם יצורף זה יהיה לסגל הרחב. שחקנים בקבוצה סיפרו כי המגן אביתר אילוז הרגיש מדוכדך לאחר ההפסד בגביע הטוטו, שאחד השערים נבע מטעות ישירה שלו ושער נוסף שנפסל נבע מטעות דומה. קלינגר מחפש גם קשר אחורי וכפי שפורסם אחת האפשרויות היא שג'יימס ביסו ישוחרר במקרה כזה. גם החלוץ איברהים בסיט לא ממש מרשים, אבל קלינגר מעדיף לתת לו זמן כדי לחזור לכושר.

"ניר מנסה להוציא אותנו מהפוסט טראומה שעבר המועדון בעונה שעברה ולכן הוא עורך כל כך הרבה שינויים. צריך להחיות את הקבוצה הזאת מחדש", הסביר שחקן בקבוצה את התהליך שעובר את הקבוצה העונה. על אילוז נאמר: "ברגע שהוא טעה פעם אחת ירד לו הבטחון. התפקיד שלנו השחקנים זה להחזיר אותו לתלם".

מחר תערוך הקבוצה משחק אימון נגד מכבי באר שבע, בו ייטלו חלק השחקנים שלא שותפו בהפסד למ.ס אשדוד. הערב יתקיים במלון "אגמים" בעיר ערב התרמה לאוהד דניאל ביטון, שזקוק לניתוח בארצות הברית שעלותו כמיליון דולר, לאחר גילוי מחלה בגופו. בקבוצה מבקשים את עזרת האוהדים ותושבי הסביבה כדי להציל את חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully