וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: בן סהר יערוך בכורה בהרכב

האדומים ממשיכים בהכנותיהם לגומלין מול אקטובה, החלוץ צפוי לפתוח. שחקן בקבוצה: "הלחץ גדול, אבל אנחנו טובים יותר"

הפועל תל אביב ערכה היום (ראשון) אימון נוסף לקראת הגומלין בעוד יומיים בבלומפילד נגד אקטובה. כ-9,000 צופים אדומים הבטיחו את מקומם ביציעים וילוו את הדאבליסיטית בניסיון להחזיק את חלום ליגת האלופות חי ונושם. כפי שכבר הסתמן, המאמן אלי גוטמן יערוך שני שינויים עיקריים בהרכב הקבוצה כאשר יוסי שבחון יפתח במקומו של רומן רוקי בקישור כשערן זהבי יוסט שוב לעמדת הקשר האחורי. יחד עם שבחון, יעלה לשחק לראשונה בהרכב ובאצטדיון הביתי החלוץ בן סהר שיתפוס את מקומו של מהראן לאלה, שימתין להזדמנות שלו על הספסל. מי ימשיך בהרכב ככל הנראה הוא גם הקפטן וואליד באדיר לצידו של דגלאס דה סילבה כאשר הרכש ביבאן פרנסמן ימשיך לחכות על הספסל.

למרות שעל פניו מנסים להרגיע את האוירה לקראת המשחק בהפועל יש לחץ ואפילו גדול. השחקנים יודעים טוב מאוד שמדובר על משחק של 20 מיליון שקל שיכול לקבוע את העתיד של הפועל העונה: "הלחץ הוא גדול", אמר היום אחד השחקנים. "אבל אנחנו יודעים שאנחנו טובים יותר ומאמינים ביכולת שלנו לעבור אותם. מה עוד שעל האירוח שלהם הם חייבים לשלם". הפועל תסיים מחר את הכנותיה, כשתערוך אימון אחרון בשש וחצי בבלומפילד. עוד לפני כן תקיים את מסיבת העיתונאים המסורתית לפני המשחק.

יריבתה של הפועל, אקטובה תנחת לפנות בוקר בארץ בטיסה ישירה. הקזחים יערכו את מסיבת העיתונאים שלהם מחר ב-20:30 ולאחר מכן יקיימו את אימונם המסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully