וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "מוכן לוותר על כסף בשביל לשחק בבית"ר"

החלוץ הסכים להוריד בדרישותיו הכספיות. שכרם של קוזוקין ושי חדד ייקבע בבוררות, קשיים בנוגע לצירופו של מור דהאן

בבית"ר ירושלים ממשיכים במאמצים לעמוד בתקציב שהוגש לבקרה ובנסיון להשאיר את דריו פרננדז ולהחתים חלק מהשחקנים המתאמנים עם הקבוצה, כשלמועדון עדיין נותרו מספר קצוות פתוחים עם כמה משחקני הבית שעדיין לא באו על פתרונם.

על פי חוזיהם של שמואל קוזוקין ושי חדד מלפני מספר שנים, נקבע כי במידה והשניים לא יגיעו לסיכום עם הקבוצה על גובה שכרם, הנושא ידון אצל בורר. לאחר שהתגלו פערים גדולים מאוד בין הצדדים, בעוד שהשניים דורשים שכר של כ-70 אלף דולר לעונה, כמעט פי שניים מהצעת הקבוצה, בחרו השחקנים לפנות לבוררות מוסכמת שמחייבת את שני הצדדים והשבוע כאמור צפוי להיקבע שכרם.

שחקן נוסף שנמצא על סף סיכום בקבוצה הוא ליאור ראובן, וההערכה היא כי המגן יחתום בימים הקרובים. ביום שלישי צפוי היו"ר איציק קורנפיין להיפגש עם משה מישאלוב במטרה להגיע להבנות ולהחתימו בקבוצה, וכמו כן להמשיך ולנסות למצות את המו"מ מול סטיבן כהן וערן לוי, ששוב התקרב לבירה אחרי שהסכים להוריד מדרישותיו, ונראה שכעת ניתן יהיה לגשר על הפערים. לוי אמר לשחקנים בקבוצה אתמול: "אני מוכן לוותר על כסף בשביל לשחק בבית"ר ואני מקווה שקורנפיין יילך לקראתי קצת ונסתדר".

בנוגע לפרננדז, הדברים עדיין לא ברורים. מחר או מחרתיים אמור השחקן להיפגש עם קורנפיין ולהודיע על כוונותיו, אך בבית"ר ממשיכים ומפעילים לחצים ובודקים את כל האפשרויות בכדי לנסות ולהשאירו במועדון. עם זאת, גם במועדון מבינים כי נכון להיום הפערים הכספיים הם גדולים מאוד וקשה מאוד יהיה לגרום לשחקן לוותר על סכומים כמו אלה שמוצעים לו בסלוניקי. גורם בבית"ר אמר: "אם הוא נשאר הוא כמו סמל. אין כמעט שחקנים שיוותרו כל כך כדי להישאר וזה אולי המחמאה הכי גדולה שיכולה להיות עבור המועדון ששחקן זר יעשה זאת".

הקבוצה נפגשה עם דודו דהאן, סוכנו של מור דהאן, בנוגע לצירופו של הבלם שמתאמן עם הירושלמים מספר ימים ומותיר רושם חיובי. בבית"ר מאוד היו רוצים להחתים את השחקן, אך בתום הפגישה לא הושגו תוצאות היות ובמועדון לא מסוגלים לעמוד במימון שכרו של דהאן על פי החוזה שיש לו במכבי חיפה, לה שייך. עם זאת, ייתכנו התפתחויות בימים הקרובים, בהתאם להתפתחות המשא ומתן עם מושיקו מישאלוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully