וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווס וולקר יוכל לפתוח את העונה

1.8.2010 / 17:27

התופס של ניו אינגלנד, שקרע את הרצועות בסוף העונה שעברה, התאמן ויהיה כשיר לספטמבר. מסתמן: ריוויס יחרים את הג'טס

במחזור האחרון של עונת 2009 נפצע התופס של ניו אינגלנד פטריוטס ווס וולקר ברצועות הברך והצפי היה שיחזור לשחק רק במהלך עונת 2010. היום (ראשון) החל וולקר להתאמן בפטריוטס והוסר מרשימת הפצועים. המשמעות: הוא לא יחמיץ את העונה הרגילה. לו היה וולקר נשאר ברשימה, הוא היה מפסיד שישה מחזורים לפחות.

וולקר עבר ניתוח ברצועות ב-2 בפברואר, לאחר שחודש לפני כן, ב-3 בינואר, נפצע ביוסטון. הוא עשוי לשחק מול סינסינטי בנגאלס, במשחק הפתיחה של הפטריוטס ב-12 בספטמבר. המנהל המקצועי של הפטריוטס ניק קסריו אמר: "הוא עובד קשה ומחויב מאוד, יש לו רמת אתיקה מאוד גבוהה".

מסתמן כי דארל ריוויס, מגן הפינה של ניו יורק ג'טס, יחרים את אימוני הקבוצה. כזכור, ריוויס מעוניין בשיפוץ חוזהו, אולם הג'טס לא עושים צעד בכיוון. ריוויס הגיע לאימון הכושר שפתח את מחנה האימונים של הקבוצה, אולם לא רץ יחד עם שאר השחקנים. החרם ייכנס רשמית לתוקף הלילה, אם ריוויס לא יגיע לפגישת הקבוצה.

לאחר שסם בראדפורד חתם בסט. לואיס, החתימה גם טמפה ביי את הבחירה הגבוהה שלה, התאקל ההגנתי ג'ראלד מק'קוי. הוא ישתכר עד 63 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות, 35 מיליון מהם בכסף מובטח.

ג'רי ג'ונס, בעלי דאלאס, שהביע תסכול מכך שהתופס הרוקי דז בריאנט נפצע באימון ביום שישי, הבהיר כי לא התכוון להעביר ביקורת על הצוות המקצועי: "אני לא ביקורתי, אני מחושב", אמר ג'ונס, "ברגעים כאלה אתה פשוט עוצר וחושב איך אפשר לעזור לקבוצה, במיוחד כשאתה נמצא חמישה או שישה שבועות לפני משחק הפתיחה של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully